یکی از عکس های برگزیده مسابقه ی عکاسی با آیفون 2020 با آیفون 4 گرفته شده است

به گزارش مجله جهانگیر، برندگان نهایی سیزدهمین مسابقه عکاسی با آیفون (iPhone Photography Awards) معرفی شدند. در این مسابقه، عکس های گرفته شده توسط ده ها عکاس در 18 موضوع مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند تا در نهایت برندگان نهایی هر موضوع معین شدند. نکته قابل توجه در مسابقه سال جاری، انتخاب عکس گرفته شده توسط گوشی 10 ساله آیفون 4 در میان برندگان بود.

یکی از عکس های برگزیده مسابقه ی عکاسی با آیفون 2020 با آیفون 4 گرفته شده است

جایزه اصلی این رویداد و همچنین عنوان عکاس سال به عکاس خیابانی (Street Photographer) اهل انگلیس Dimpy Bhalotia به خاطر عکس پسران پرنده (Flying Boys) اختصاص یافت. این عکس که از لحظه پریدن سه پسر در رودخانه Ganges با آیفون X گرفته شده بود، به خوبی ترس و هیجان پسرها را در آسمان بالای سرشان نشان می داد.

  • فناوری ترکیب پیکسل ها چیست و چه فوایدی برای دوربین گوشی دارد؟

در مصاحبه با نشریه Input بنیان گذار مسابقه سالانه عکاسی با آیفون Kenan Aktulun، شرح داد که هر ساله هزاران عکس از سرتاسر جهان در این مسابقه شرکت می نمایند. مجموعه داروان که از عکاسان متنوع و حرفه ای تشکیل شده است تمامی این عکس ها را بدون در نظر دریافت اسامی عکاس ها داوری می نمایند.

او در مصاحبه خود گفت بعد از برنده شدن یک عکس، ما از عکاس می خواهیم که فایل اصلی عکس را برای ما بفرستد و در این مدت تنها یک عکس بود که بعد از برنده شدن، تعیین شد با وسیله ای غیر از آیفون ثبت شده است. او در ادامه گفت، در این 13 سال ما اشتباه فاحشی نداشته ایم. علاوه بر مورد قبل فقط یک مورد دیگر وجود داشت که برای عکاسی اهل لهستان بود که بعد انتخاب عکسش در بخش شایسته تقدیر، شخص دیگری با دیدن این عکس، موضوعی را در رابطه با آن به ما گفت که صحت نداشت.

تمامی عکس های شرکت نماینده در این مسابقه علاوه بر ثبت توسط آیفون نباید از طریق نرم افزار های دسکتاپ ادیت شوند و عکاس ها تنها مجاز به استفاده از اپلیکیشن ها آیفون برای ادیت عکس های خود هستند.

یکی از نکته های قابل توجه مسابقه سال جاری انتخاب عکسی بود که با استفاده از گوشی آیفون 4 گرفته شده بود. این عکس که توسط Omar Lucas گرفته شده بود صندلی اول را در موضوع مردم به خود اختصاص داد. انتخاب این عکس، بیانگر این موضوع است که برای دریافت عکس های عالی احتیاج به داشتن آخرین نسل از آیفون نیست.

در حالی که برخی اوقات اپل از عکس های برنده شده در این مسابقه برای تبلیغ دوربین گوشی های خود استفاده می نماید اما این مسابقه یک رویداد کاملا مستقل از اپل است. اپل خود رقابت عکاسی Shot on iPhone را به صورت جداگانه برگزار می نماید. شما می توانید تمامی عکس های برنده شده در این رقابت را در سایت iPhone Photography Award ببیند.

  • گوشی 550 دلاری ردمی پرچم داران سال گذشته را در بخش دوربین پشت سر گذاشت

منبع: 9to5mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 901

به "یکی از عکس های برگزیده مسابقه ی عکاسی با آیفون 2020 با آیفون 4 گرفته شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکی از عکس های برگزیده مسابقه ی عکاسی با آیفون 2020 با آیفون 4 گرفته شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید