گوشی تاشو سامسونگ 16 مرداد رونمایی می گردد؟ ، برطرف اشکالات نمایشگر، بهبود عملکرد لولای تاشو

به گزارش مجله جهانگیر، طی روزهای گذشته خبرهایی از شرکت سامسونگ منتشر شده که نشان می دهند گوشی تاشو این شرکت اصلاح شده و مسائل پیشین خود را پشت سر گذاشته است، اما زمان رونمایی از این محصول هنوز نامشخص است.

گوشی تاشو سامسونگ 16 مرداد رونمایی می گردد؟ ، برطرف اشکالات نمایشگر، بهبود عملکرد لولای تاشو

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، پس از رسوایی سامسونگ در مورد رونمایی گلکسی تاشو به خبرنگاران، بسیاری از افراد منتظر بودند نسخه اصلاح شده ای از این گوشی را ببینند، به خصوص با توجه به این که شرکت های رقیب مثل هواوی نیز به فکر توسعه گوشی تاشو افتاده اند.

اکنون در خبرها اشاره شده که گوشی تاشو سامسونگ در راه است، اما تعیین نیست تاریخ دقیق رونمایی از این گوشی چه زمانی خواهد بود. نزدیک ترین زمان رونمایی از محصول سامسونگ، تاریخ 7 اوت(16 مرداد) است که قرار است گلکسی نوت 10 رونمایی گردد. اما تعیین نیست که آیا گوشی تاشو سامسونگ نیز در همین تاریخ وارد بازار می گردد یا خیر.

بر اساس گزارش های تازه گوشی تاشو سامسونگ هم اکنون تمامی آزمایش های مرتبط با رنگ، لولا، صفحه نمایش و عملکرد را با موفقیت پشت سر گذاشته است و دیگر قرار نیست شاهد یک گوشی باشیم که به سادگی منهدم می گردد. طبق گفته کارشناسان و منابع داخلی ناشناس همه سیستم های پیشین این گوشی تغییر و ارتقاء یافته است.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1942

به "گوشی تاشو سامسونگ 16 مرداد رونمایی می گردد؟ ، برطرف اشکالات نمایشگر، بهبود عملکرد لولای تاشو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو سامسونگ 16 مرداد رونمایی می گردد؟ ، برطرف اشکالات نمایشگر، بهبود عملکرد لولای تاشو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید