گلایه فرنگی کار ملی پوش از وعده های غیرواقعی مسئولان

به گزارش مجله جهانگیر، به گزارش خبرنگاران، محمدعلی گرایی یکی از فرنگی کاران عنوان دار و توانمند تیم ملی کشتی ایران که چندی پیش در رقابت های جهانی نروژ پیروز به کسب مدال برنز وزن 77 کیلوگرم شد از عدم تحقق وعده های مسئولان اظهار گلایه کرد.

گلایه فرنگی کار ملی پوش از وعده های غیرواقعی مسئولان

وی که همچنان تمرینات خود را با توجه به عدم برگزاری اردوهای تیم ملی در شیراز پیگیری می نماید تا از لحاظ جسمانی و فنی دچار افت نگردد با اظهار گلایه از عدم حمایت از سوی مسئولان در مصاحبه با سایت فدراسیون کشتی گفت: مسئولان پیش از بازی های المپیک و رقابت های دنیای وعده های خوبی می دهند، اما به محض برگزاری مسابقات، همه چیز تا رویدادهای بعدی فراموش می گردد.

گرایی که حدود یکسال است متأهل شده در مورد وعده های پیگیری برای شغل و مسکن او نیز گفت: در حال حاضر در جایی استخدام نیستم و شغلی ندارم. فقط امیدوارم وعده های مسئولان عملی بگردد تا ما هم بتوانیم بدون دغدغه به تمرینات خود ادامه دهیم و برای کشورمان افتخارآفرین باشیم.

دارنده مدال برنز رقابت های دنیای 2021 نروژ در مورد آخرین شرایط خود گفت: پس از مسابقات دنیای به جهت برگزاری مسابقات لیگ و بعلاوه اجرای چرخه انتخابی، اردوهای تیم ملی برگزار نشد. البته پس از فشار سخت تمرینات برای المپیک و رقابت های دنیای، قطعاً کشتی گیران حاضر در این مسابقات احتیاج به یک زمان مناسب برای ریکاوری داشتند. با تصمیم کادر فنی مدال آوران رقابت های دنیای پس از جام تختی به چرخه انتخابی اضافه می شوند و تا آن موقع ما در اختیار خودمان هستیم تا تمرینات خود را به صورت شخصی پیگیری کنیم. البته تمرینات ما زیر نظر کادر فنی و با برنامه مربیان انجام می گردد و سرمربی تیم ملی نیز پیگیر شرایط ماست.

قهرمان بازی های آسیایی در مورد اینکه در سال 2022 در چه رقابتی به میدان خواهد رفت اضافه نمود: باید اول چرخه انتخابی تیم ملی برگزار و نفرات برگزیده تعیین شوند. در ادامه هرجایی که کادر فنی صلاح بداند به میدان می روم و اگر عضو تیم ملی شدم بازهم کادر فنی تصمیم خواهد گرفت که در بازی های آسیایی و یا رقابت های دنیای شرکت کنم.

گرایی در خاتمه خاطر نشان کرد: حریف اصلی من رومن ولاسوف قهرمان دنیا و المپیک از روسیه است. من برای این کشتی گیر احترام زیادی قائلم چراکه بسیار توانمند است، اما شکست من در مقابل او یک اتفاق بود. قطعاً در پی جبران این شکست هستم و امیدوارم در آینده بتوانم دوباره به مصاف ولاسوف بروم تا شایستگی خود را نشان دهم.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی فرنگی جام تختی به عنوان سومین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی طی روزهای 3 تا 6 اسفند ماه در اهواز برگزار می گردد و این در حالیست که نخستین اردوی شاگردان محمد بنا نیز بعد از مدتها با توجه به نتایج جام تختی شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1777

به "گلایه فرنگی کار ملی پوش از وعده های غیرواقعی مسئولان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه فرنگی کار ملی پوش از وعده های غیرواقعی مسئولان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید