کتاب های نو انتشارات فصل پنجم منتشر شدند

به گزارش مجله جهانگیر، مجموعه شعر های سوال اثر یونس ابراهیم پور و بی تو سروده مهدی نیکبخت از تازه های نشر فصل پنجم هستند.

کتاب های نو انتشارات فصل پنجم منتشر شدند

به گزارش خبرنگار ، انتشارات فصل پنجم به تازگی کتاب هایی را منتشر نموده است از جمله آن ها می توان به مجموعه شعر های سوال اثر یونس ابراهیم پور، بی تو مهدی نیکبخت، ریرا لادن خدابنده، هزار و سیصد و نود و خون اثر آرش قربانی و عطری از پیراهنت می پوشم اثر نازنین ناظریان اشاره نمود.

مجموعه شعر های همان گندم اول اثر عباس باقری، سوء زن فاطمه سید رضا زاده، عاشقانه هایی در باد مهران ظهیری، اعتراف جاری یک رود فاطمه شمس، دریا پس از خوردن قرص ماه خودش را بالا می آورد اثر حسین مقدسی نیا، ریرا برقص شایان نقدی، مرا برای روز مبادا نگه دار افسانه حسنیه، آه ری را فرهاد شریفی، تانکا سیاوش ساعی، نطفه نحس مهناز سادات صفوی و از من تا من اثر فرهاد سکاکی از دیگر کتاب هایی است که در انتشارات فصل پنجم منتشر شدند.

بیدار خوابی اثر آرتمیس رحمتیان، دلم به حرف نمی آید با نگاهت می آید منظر ابراهیم پور، مرگ معروف مهتاب گیل، مادران باران شیما باقری، اردیبهشت محمدعلی مهدوی، ویار زیتون صابرسعدی پور، اندوه پنجره سارادلیوند، دریا در جیب عباس باقری، شب های دودی تاییس حاجت پور، با باد در موهایت پریسا قاسمی و لطفا با موز بزنید خانم آرایشگر سعیده زارع از دیگر آثاری است که در این انتشاراتی منتشرشده است.

احتمالا آرامم خوشه رحمانی، گیسات حسن خلجی، برآیند مریم خان آبادی و رد نعل اسب مرده بر چمنزار ندا اخلاقی از جمله آثاری است که در انتشارات فصل پنجم منتشر و روانه بازار نشر شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1541

به "کتاب های نو انتشارات فصل پنجم منتشر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب های نو انتشارات فصل پنجم منتشر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید