تور برزیل: چالش های فوتسال برزیل بدون فالکائو

به گزارش مجله جهانگیر، تیم ملی فوتسال برزیل، پس از 5 دوره بدون فالکائو ستاره افسانه ای خود در مسابقات حضور پیدا می نماید.

تور برزیل: چالش های فوتسال برزیل بدون فالکائو

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال برزیل که قهرمانی در 5 دوره جام دنیای را یدک می کشد پس از اینکه در دوره قبل نتوانست برای اولین بار به نیمه نهایی صعود کند و مقابل ایران حذف شد حالا بار دیگر به قهرمانی فکر می نماید اما برزیل کوشش می نماید بدون فالکائو به قله فوتسال بازگردد و در اولین دوره جام دنیای پس از بازنشستگی این بازیکن حضور دارد. بالاخره زمان آن فرا رسیده که برزیل بدون حضور بزرگترین بازیکن تمام دوران خود رقابت کند. برای اولین بار از سال 1996، برزیل در جام دنیای فوتسال بدون فالکائو بازی خواهد نمود. او در 5 جام دنیای بازی کرد و در انتها سال 2018 از فوتسال ملی بازنشسته شد.

مارکینیوس خاویر، سرمربی تیم برزیل در این خصوص گفت: وقتی فالکائو را از دست دادیم، باید به استراتژی ای فکر می کردیم که فوتسال برزیل را در سطح بالایی نگه می داشت. ما با رفتن او کمی رنج کشیدیم اما آغاز به کوشش بیشتر کردیم و توانستیم با فداکاری همه، کار بزرگی را انجام دهیم.

پایان، تیم برزیل امید اصلی خود را برای گلزنی و بازیهای زیبا را در پای فرایو کشف کرد. این پیوت 30 ساله برترین بازیکن فوتسال دنیا در دو سال گذشته انتخاب شد. او می گوید: مردم انتظار زیادی از برزیل در جام دنیای فوتسال دارند. برزیل در هر رقابتی تیمی مورد علاقه است که برای قهرمانی می جنگد. فشار زیادی روی ما وجود دارد اما به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1553

به "تور برزیل: چالش های فوتسال برزیل بدون فالکائو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: چالش های فوتسال برزیل بدون فالکائو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید