تور لحظه آخری ترکیه: پیشرفت هایی در جهت ازسرگیری روابط ترکیه و مصر حاصل شده است

به گزارش مجله جهانگیر، به گزارش خبرنگاران به نقل از الیوم السابع، سامح شکری وزیر خارجه مصر امروز شنبه سخنانی را در مورد روابط و مناسبات میان این کشور و ترکیه عنوان کرد. وی گفت: پیشرفت هایی در راستا ازسرگیری روابط میان ترکیه و مصر حاصل شده است.

تور لحظه آخری ترکیه: پیشرفت هایی در جهت ازسرگیری روابط ترکیه و مصر حاصل شده است

بهترین تجربه سفر را با تور لحظه آخری ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

بر اساس این گزارش، سامح شکری تأکید کرد: ما کوشش می کنیم بر اساس همین پیشرفت ها به جهت خود ادامه دهیم. قاهره در پی تحکیم روابط خود با تمامی طرف ها است اما معتقد است که دیگران نباید در امور داخلی آن دخالت نمایند.

پیشتر هم وزارت خارجه مصر در بیانیه ای گفت که حمدی لوزا معاون وزیر خارجه این کشور طی روزهای 7 و 8 سپتامبر (16 و 17 شهریور) به آنکارا سفر نموده است. هدف از این سفر برگزاری دومین دور گفتگوهای میان مصر و ترکیه اسم شد.

این در حالی است که از زمان برکناری محمد مرسی رئیس جمهور منتخب مردم مصر از قدرت به وسیله ارتش این کشور، دولت ترکیه ضمن محکوم کردن اقدام ارتش، دولت نو قاهره به ریاست عبدالفتاح السیسی را دولتِ کودتاچیان توصیف کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1584

به "تور لحظه آخری ترکیه: پیشرفت هایی در جهت ازسرگیری روابط ترکیه و مصر حاصل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور لحظه آخری ترکیه: پیشرفت هایی در جهت ازسرگیری روابط ترکیه و مصر حاصل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید