پویایی و تحرک جنبش دانشجویی می تواند به صیانت از آرمان های انقلاب یاری کند

به گزارش مجله جهانگیر، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: پویایی و تحرک جنبش دانشجویی می تواند به صیانت از آرمان های انقلاب و ندای احقاق حق مردم یاری کند.

پویایی و تحرک جنبش دانشجویی می تواند به صیانت از آرمان های انقلاب یاری کند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محمدامین جعفری در مصاحبه با خبرنگار حوزه تشکل های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، با اشاره به فرارسیدن 22 مردادماه روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی اظهار کرد: 22 مردادماه روز روشنگری، مطالبه طلبی، مطالبه گری و تعالی است. این روز را به تمام دانشجویان اندیشه جو و مردم حقیقت طلب ایران اسلامی تبریک عرض می کنم.

وی اضافه کرد: بی شک پیکره هر جامعه ای در صورتی پویا و ماندگار خواهد ماند که روح اندیشه و مطالبه در آن، جریانی خلاق داشته باشد. افتخار داریم که بیش از سه دهه افتخار و سابقه تشکیلاتی در جامعه اسلامی دانشجویان در کنار دانشجویان آزاده و حقیقت جو ایستاده ایم و این راه به صورتی فزاینده پررهرو است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: پویایی و تحرک جنبش دانشجویی می تواند به صیانت از آرمان های انقلاب و ندای احقاق حق مردم یاری کند.

جعفری اعلام نمود: با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم سید محمد حسینی بهشتی، استاد تشکیلات، امیدوارم در سال جهش فراوری پیشروان عرصه علم و دانایی که توفیق تحصیل در دارالعلم ایران اسلامی را دارند بیش از پیش بستر رشد خردورزی و کار دسته جمعی را برای عموم دانشجویان فراهم نمایند؛ موفقیت و توفیق روز افزون همه تلاشگران این عرصه سخت و امیدآفرین را از خداوند حکیم مسئلت دارم.

4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 986

به "پویایی و تحرک جنبش دانشجویی می تواند به صیانت از آرمان های انقلاب یاری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویایی و تحرک جنبش دانشجویی می تواند به صیانت از آرمان های انقلاب یاری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید