پورموسوی: بازی سختی مقابل آلومینیوم داریم، به دنبال بازی جوانمردانه و تماشاگرپسند هستیم

به گزارش مجله جهانگیر، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هر دو تیم فردا برای برد وارد زمین می شوند و بازی سختی مقابل آلومینیوم داریم.

پورموسوی: بازی سختی مقابل آلومینیوم داریم، به دنبال بازی جوانمردانه و تماشاگرپسند هستیم

به گزارش خبرنگاران از اراک، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر، گفت: از کادر فنی آلومینیوم که در این سفر با ما همکاری داشتند تشکر می کنم. قطعاً بازی فردا برای هر دو تیم رقابتی سخت خواهد بود. آلومینیوم به دنبال بهره دریافت از امتیاز میزبانی است و از سویی با توجه به نتایج هفته های اخیر انگیزه بالایی دارد.

وی اضافه کرد: صنعت نفت هم کوشش خواهد داشت تا فرایند رو به رشدی که اغاز نموده را با جدیت دنبال کند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعلام کرد: صنعت نفت فرایند رو به رشدی را از ابتدای فصل بیستم شروع نموده که امیدوارم شرایط جوی اجازه دهد بازی خوب و قابل قبول را به نمایش بگذاریم.

پورموسوی ادامه داد: با شناختی که از خطیبی داریم هر دو تیم به دنبال بازی جوانمردانه و تماشاگرپسند هستند. امیدوارم بازی خوبی برای بینندگان در خانه باشد.

وی با اشاره به شرایط تیم در بازی با آلومینیوم اراک ادامه داد: در مجموع 3 بازیکن مصدوم داریم، که متاسفانه فردا نمی توانند به تیم یاری نمایند و به جز این سه بازیکن تمام بازیکنان را در اختیار داریم که آرزو می کنم با سلامت و موفقیت از این بازی خارج شویم.

711، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1142

به "پورموسوی: بازی سختی مقابل آلومینیوم داریم، به دنبال بازی جوانمردانه و تماشاگرپسند هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: بازی سختی مقابل آلومینیوم داریم، به دنبال بازی جوانمردانه و تماشاگرپسند هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید