تور هلند: واکنش جهانبخش به گل زیبایش در لیگ هلند

به گزارش مجله جهانگیر، بال ایرانی تیم فوتبال فاینورد به گلی که شب گذشته مقابل تیم کمبور در لیگ سطح اول فوتبال هلند به ثمر رساند، واکنش نشان داد.

تور هلند: واکنش جهانبخش به گل زیبایش در لیگ هلند

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

به گزارش خبرنگاران، علیرضا جهانبخش که در فزونی 3 بر یک شب گذشته (یکشنبه) فاینورد مقابل تیم کمبور در هفته بیست وششم اردویژه هلند، گل سوم تیمش را در دقیقه 49 با شوتی سرکش و به شکلی زیبا به ثمر رساند، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی ESPN هلند، در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند، گفت: چند باری فیلم گلزنی ام را دیدم. فکر می کنم بازی خوبی بود و پس از اینکه در نتیجه یک بر صفر عقب افتادیم، سعی کردیم موقعیت های بیشتری روی دروازه کمبور خلق کنیم و پس از به ثمر رساندن گل تساوی، بهتر و بهتر کار کردیم.

وی اضافه نمود: گلی که زدم، گل بدی نبود. در نیمه اول چندین بار سعی کردم دروازه حریف را باز کنم که پیروز به انجام این کار نشدم. خوشبختانه در شروع نیمه دوم کوششم برای گلزنی جواب داد که گل خوبی هم شد و شاید این زیباترین گلی است که تا کنون در دوران حرفه ای ام به ثمر رسانده ام. گل لوئیس سینیسترا (مهاجم کلمبیایی فاینورد) هم زیبا بود و به نظر می تواند گل ماه یا سال بشود.

بال هجومی فاینورد صحبت های خود را اینطور ادامه داد: به عنوان یک نیروی هجومی باید جرأت ریسک کردن داشته باشید، هرچند ریسک همواره جواب نمی دهد، اما این هم بخشی از فوتبال است. اگر اولین حرکت ریسکی تان جواب نداد، سراغ دومین حرکت بروید.

جهانبخش در ادامه اعلام کرد: بازی در استادیوم دکویپ مقابل طرفداران هم زیبا بود. آنها به ما یاری کردند تا پس از دریافت گل اول بازی، به بازی بازگردیم. اکنون باید کوشش کنم تا به شرایط بهتری برسم. ما در این بازی عالی کار کردیم و امیدوارم بتوانیم به همین فرایند به کارمان ادامه دهیم.

بازیکن ایرانی فاینورد بعلاوه درباره بازی بعدی این تیم که مقابل تیم سابقش خواهد بود، گفت: من دوران خوبی در AZ آلکمار داشتم و هنوز هم با بعضی از افراد آن باشگاه در ارتباطم. تماشا دوستان قدیمی همواره خوب است. ما اما در خانه AZ آلکمار باید کار خودمان را انجام دهیم. این بازی برای بعضی افراد سخت است، اما ما قرار نیست کارهای دیوانه واری انجام دهیم. ما باید راهی که در پیش گرفته ایم را ادامه دهیم.

فاینورد در حال حاضر با 51 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی اردویژه هلند جای دارد و بالای سر خود آژاکس 57 امتیازی و پی اس وی آیندهوون 52 امتیازی را می بیند.

فیلم گل زیبای علیرضا جهانبخش را مشاهده کنید:

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1741

به "تور هلند: واکنش جهانبخش به گل زیبایش در لیگ هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند: واکنش جهانبخش به گل زیبایش در لیگ هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید