هیچ پرواز مستقیمی از چین وارد اصفهان نمی گردد

به گزارش مجله جهانگیر، خبرنگاران/اصفهان مدیر کل فرودگاه های استان اصفهان گفت: پایگاه مراقبت بهداشت مرزی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در آماده باش کامل واقع شده است و در صورت مشاهده مورد مشکوک سریعا آن فرد به بیمارستان فارابی اصفهان منتقل می گردد.

هیچ پرواز مستقیمی از چین وارد اصفهان نمی گردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

حسن امجدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: هیچ پرواز مستقیمی از کشور چین وارد اصفهان نشده، اما اقدامات لازم جهت مراقبت سندرومیک برای افرادی که دچار علائم مشکوک هستند پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: پایگاه مراقبت بهداشت مرزی این فرودگاه بر اساس دستورالعمل معاونت بهداشتی استان اصفهان از مسافرینی که از چین از طریق پروازهای واسطه به اصفهان می آیند و یا تبعه چین هستند دستورات بهداشتی را اتخاذ نموده است.

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان توضیح داد: پایگاه مراقبت بهداشت مرزی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در آماده باش کامل قرار گرفته است و در صورت مشاهده مورد مشکوک سریعا آن فرد به بیمارستان فارابی اصفهان منتقل می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 397

به "هیچ پرواز مستقیمی از چین وارد اصفهان نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ پرواز مستقیمی از چین وارد اصفهان نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید