هازارد بهترین هدیه به زیدان در کورس قهرمانی است

به گزارش مجله جهانگیر، سرمربی تیم ملی بلژیک اطمینان دارد که ادن هازارد خودش را در رئال ثابت خواهد نمود.

هازارد بهترین هدیه به زیدان در کورس قهرمانی است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ادن هازارد در اولین فصل حضورش در رئال مادرید، بدشانسی های زیادی آورده و نتوانسته ارزش های واقعی خود را نشان دهد. او پیش از آغاز فصل مصدوم شد و 5 هفته ابتدایی را از دست داد.

سپس آذرماه در بازی با پی اس جی بود که مصدوم شد و سه ماه به دور از میادین ماند و در حالی که به نظر می رسید مصدومیت او بهبود پیدا نموده، در جریان بازی با لوانته از هفته 25 لالیگا از همان ناحیه قبلی مصدوم شد و این بار در هوستون آمریکا تن به جراحی داد.

از بخت خوب او، لالیگا دو هفته بعد به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد و او توانسته در این مدت با پشت سر گذاشتن مصدومیت، آماده 11 هفته به جامانده گردد. ستاره بلژیکی در واقع فصل را از دست داده بود اما کرونا باعث شد تا او هدیه غیرمنتظره برای زیدان در ادامه فصل باشد.

اولین بازی رئال پس از آغاز مجدد لالیگا 25 خرداد برابر ایبار است و هازارد را بسیاری این روزها در اوج آمادگی دیده اند.

روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک در خصوص شرایط هازارد گفت: همواره گفته ام که ادن هازارد بهترین بازیکنی است که رئال می تواند برای آغاز یک پروژه جاه طلبانه روی او حساب باز کند. ادن از بهترین های دنیاست و وقتی روی فرم برگردد، این را ثابت خواهد نمود. او قبل از مصدومیتش برابر پی اس جی در بهترین شرایط خودش به سر می برد و اگر در از سرگیری لالیگا به همان شرایط برگردد، بهترین بازی ها را برای رئال انجام خواهد داد و در کورس قهرمانی به رئال یاری فراوانی می نماید.

برابر پی اس جی رئال تا قبل از مصدومیت هازارد، بهترین نمایش فصلش را ارائه داده بود چرا که هازارد همواره باعث می گردد هم تیمی هایش بهترین بازی خود را انجام دهند. می دانم که ادن الان در شرایط بسیار خوبی است ودر بهترین مقطع فوتبالش واقع شده است. اطمینان دارم که او در رئال به موفقیت می رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 808

به "هازارد بهترین هدیه به زیدان در کورس قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هازارد بهترین هدیه به زیدان در کورس قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید