خبرنگاران کاسیاس به سانتیاگو برنابئو بازگشت

به گزارش مجله جهانگیر، تهران- خبرنگاران- براساس تایید باشگاه رئال مادرید، ایکر کاسیاس گلر اسبق این باشگاه با سمت مشاور دبیرکل بنیاد خیریه رئال باردیگر به جمع کهکشانی ها پیوست.

خبرنگاران کاسیاس به سانتیاگو برنابئو بازگشت

به گزارش خبرنگاران، اخبار بازگشت احتمالی اسطوره قفس توری رئال به سنتیاگو برنابئو نخستین بار توسط نشریه مارکا در 17 جولای 2020 منتشر شد.

در بیانیه منتشر شده از سوی رئال آمده است: ایکر کاسیاس اسطوره رئال مادرید و تجلی ارزش های باشگاه بوده و بهترین گلر تاریخ ما است. استقبال از یکی از بزرگ ترین کاپیتان های تاریخ رئال مادرید برای ما غرورانگیز است.

کاسیاس در دوران 25 ساله حضور در رئال 19 جام و عنوان را به قفسه افتخارات خود اضافه کرد که از جمله آنها می توان به سه قهرمانی لیگ قهرمانان، سه قهرمانی جام جهانی باشگاه ها، پنج قهرمانی لالیگا، دو جام حذفی، و چهار سوپرجام اسپانیا اشاره کرد.

در ادامه ایکر مقدس راهی پورتو پرتغال شد و در این تیم نیز دوبار فاتح لیگ داخلی پرتغال و همچنین یک جام حذفی و یک سوپرجام پرتغال شد.

کاسیاس در پیراهن تیم ملی اسپانیا نیز در مجموع 167 بازی انجام داد و یک جام جهانی، دو جام ملت های اروپا و یک قهرمانی جام جهانی زیر 20 ساله ها را از آن خود کرد.

مرد اسپانیایی پیش تر به دلیل حمله قلبی مدتی دور از میادین بود و پس از بازگشت به پورتو نیز به عنوان عضو کادرفنی فعالیت می کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1161

به "خبرنگاران کاسیاس به سانتیاگو برنابئو بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاسیاس به سانتیاگو برنابئو بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید