تور ایتالیا: طارمی در پی درخشش مقابل میلان

به گزارش مجله جهانگیر، خبرگزاری خبرنگاران- از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، پورتو در خانه خود میزبان میلان است.

تور ایتالیا: طارمی در پی درخشش مقابل میلان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در ملاقاتی حساس از گروه B رقابت های لیگ قهرمانان، پورتو و میلان مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. میلان در حالی برای سومین بازی خود در لیگ قهرمانان پا به میدان می گذارد که لشکری از مصدومان دارد و در دو بازی قبلی خود نیز شکست خورده است. این تیم در ملاقات این هفته در سری آ کامبکی دراماتیک داشت و با روحیه ای بالا پا به پرتغال می گذارد. از سوی دیگر پورتو بعد از شکست تحقیرآمیز مقابل لیورپول توانست به خودش بیاید و در بازی هایش در مسابقات داخلی پرتغال دو پیروزی به دست آورده است.

پرتغالی ها قصد دارند با استفاده از امتیاز میزبانی خود سه امتیاز این ملاقات را به دست بیاورند و برنده این ملاقات شانس خوبی برای حضور در لیگ اروپا دارد. به همین دلیل می توان انتظار تقابلی مجذوب کننده از دو تیم داشت. مهدی طارمی که در ملاقات قبلی پیروز شد مقابل لیورپول گلزنی کند حالا در این ملاقات در پی فتح دروازه میلان خواهد بود. میلان در 4 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان بازنده بوده است. میلان در سه بازی اخیر خود دستکم دو گل خورده است. شکست پورتو مقابل لیورپول تنها شکست خانگی این فصل پورتویی ها بوده است و میلان کار سختی در خانه این تیم دارد.

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در کنفرانس خبری پیش از بازی با میلان که سه شنبه شب در ورزشگاه دراگائو برگزار می گردد، حاضر شد و به تمجید از میلان و استفانو پیولی پرداخت: امیدواریم بازی خوبی ارائه دهیم و نتیجه خوبی کسب کنیم. شب مهمی در پیش است و این بازی برای صعود از مرحله گروهی، مشخص کننده به شمار میرود. ما با یکی از پیروز ترین تیم های جهان روبرو می شویم و هدف مان پیروزی است. میلان حریفی سرسخت است اما این فرصت را داریم تا نشان دهیم که در طول هفته برای چه چیزی آماده شده ایم.

میلان بسیار قوی است و در سری آ تا به امروز نباخته، این در حالی است که آن ها مقابل یوونتوس، آتالانتا و لاتزیو قرار گرفته اند. آن ها می توانستند لیورپول و اتلتیکو مادرید را شکست دهند. هر تیمی که بهتر دفاع کند، می تواند برنده گردد. پیولی؟ همه او را می شناسند و میلان قدرت کنونی اش را از او گرفته است. باخت 5-1 به لیورپول؟ از هر بازی چیزهایی یاد می گیریم. در چنین سطحی اگر مرتکب اشتباهی کوچک شوید، تیم رقیب از اشتباه شما چشم پوشی نمی نماید.

استفانو پیولی سرمربی میلان در کنفرانس خبری پیش از این ملاقات ابتدا در مورد اهمیت رویارویی با پورتو گفت: ما با یک تیم محکم و فشرده روبرو می شویم. آن ها بازیکنانی سریع در خط حمله و یک سرمربی باتجربه دارند. رویارویی با پورتو، مسابقه ای است که مسائل یک بازی سطح بالا را دارد. دو بازی رفت و برگشت مقابل پورتو در نتیجه نهایی مرحله گروهی می تواند مشخص کننده باشد. باید در هر شرایط، متمرکز و آسوده خاطر باشیم. ما تا به امروز برای هر اشتباه تاوان زیادی داده ایم و به توجه حداکثری احتیاج داریم. ما دو بازی قبلی مان را به خاطر لحظاتی کم دقتی باختیم. تجربه قهرمانی دوباره در اروپا؟ برای بازگشت شکوه به میلان، هنوز چیزهایی کم داریم. الان در راستا درستی هستیم اما برای رقابت جهت قهرمانی اروپا، هنوز باید موانع زیادی را از پیش رو برداریم.

سرمربی روسونری درباره شرایط آمادگی بازیکنانش اضافه کرد: کرونیچ می تواند از ابتدا به میدان برود. او برای جایگاهش با دنیل مالدینی مبارزه می نماید. کرونیچ شرایط خوبی دارد و اگر از ابتدا به میدان نرفت، می تواند در ادامه بازی به میدان بیاید. بن ناصر هم برای بازی فردا آماده است. زلاتان قطعا شرایط بهتری دارد اما هنوز شرایطش طوری نیست که بتواند از اول به میدان برود. خیلی مهم است که ابراهیموویچ را در برترین شرایط در اختیار داشته باشیم و به همین دلیل، فکر نمی کنم او بتواند نسبت به بازی گذشته، دقایق بازی بیشتری انجام دهد. رویارویی زلاتان و په په؟ زلاتان با هر بازیکنی می تواند رقابت کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1622

به "تور ایتالیا: طارمی در پی درخشش مقابل میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: طارمی در پی درخشش مقابل میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید