اعلام زمان احتمالی از سرگیری بازی های لالیگا از سوی اتحادیه بازیکنان اسپانیا

به گزارش مجله جهانگیر، سازمان مدافع حقوق بازیکنان شاغل در فوتبال اسپانیا به کاپیتان های 20 تیم لالیگا درباره زمان از سرگیری مسابقات پیشنهاد هایی داده است.

اعلام زمان احتمالی از سرگیری بازی های لالیگا از سوی اتحادیه بازیکنان اسپانیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه مارکا، در حالی که تمامی لیگ های معتبر فوتبال اروپا به دلیل شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمده اند، مهمترین سوژه اهالی فوتبال در قاره سبز معین زمان مناسب برای از سر دریافت مسابقات به منظور جلوگیری از وارد آمدن ضررهای اقتصادی بیشتر به لیگ ها و باشگاه هاست.

در اسپانیا هم اتحادیه فوتبالیست های این کشور بیشترین سعی در انجام این کار دارد و گویا در تماسی که با کاپیتان های تمامی 20 تیم لالیگا داشته، به آنها ششم ژوئن (17 خرداد) را به عنوان تاریخی بالقوه برای از سرگیری مسابقات اعلام نموده است. تاریخ برگزاری بازی های هفته پایانی لیگ دسته اول اسپانیا هم 30 جولای (نهم مرداد) معین شده است. این موضوع هنوز جنبه رسمی پیدا ننموده و برای اینکه اجرایی گردد به تأییدیه وزارت بهداشت اسپانیا نیازمند است.

در پیامی که از سوی اتحادیه فوتبالیست های اسپانیا به بازیکنان داده شده، به آنها گفته شده است در صورتی که اتفاق غیرمترقبه دیگری رخ ندهد، احتمالاً آنها می توانند در فاصله 4 می (15 اردیبهشت) تا 11 می (22 اردیبهشت) روی از سر گرفته شدن تمرینات شان حساب نمایند.

در همین حال شورای عالی ورزش اسپانیا هم آغاز به آنالیز زمان مناسب برای صدور مجوز از سر گرفته شدن فعالیت های ورزشی نموده و هفته اول ماه می را مدنظر دارد و این موضوع به اطلاع بعضی از تیم ها هم رسانده شده است.

گویا قرار است ظرف امروز (دوشنبه) یا فردا میان شورای عالی ورزش اسپانیا، سازمان لیگ فوتبال و فدراسیون فوتبال این کشور توافقی در خصوص زمان مناسب و ایجاد شرایط ایده آل برای از سر دریافت مسابقات صورت بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 741

به "اعلام زمان احتمالی از سرگیری بازی های لالیگا از سوی اتحادیه بازیکنان اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان احتمالی از سرگیری بازی های لالیگا از سوی اتحادیه بازیکنان اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید