نوآوری اپل با ارتقای خط فراوری آی مک و تراشه های سیلیکون

به گزارش مجله جهانگیر، چند سالی است که اپل ارتقای خط فراوری آی مک را با تراشه های سیلیکون اپل شروع نموده است، اما این شرکت تنها پیروز شده مدل های 24 اینچی را به روزرسانی کند.

نوآوری اپل با ارتقای خط فراوری آی مک و تراشه های سیلیکون

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گیزمو چاینا، اکنون، این غول فناوری مستقر در کوپرتینو، میخواهد مدل نوی از اپل آی مکرا ارائه کند که از چیپست کاملا نو Apple M3 پشتیبانی می نماید، این مدل هنوز به وسیله این شرکت عرضه نشده است.

بر اساس گزارش مارک گورمن در خبرنامه پاور آن، نسل بعدی آی مک های اپل با کدهای J433 و J434 در مرحله پیشرفته تست اعتبارسنجی مهندسی (EVT) قرار دارند و این شرکت در حال حاضر در حال اجرای آزمایش های فراوری است.

متاسفانه، به نظر می رسد که این غول فناوری تنها روی مدل 24 اینچی آی مک کار می نماید و این تنها نسخه ای است که در ماه های آینده به طور رسمی عرضه خواهد شد.

این گزارش می افزاید که آی مک آینده برای همان مجموعه رنگ هایی که قبلا برای M1 iMac معرفی شده بود، آزمایش می گردد که شامل نقره ای، آبی، صورتی و نارنجی است. این احتمال وجود دارد که این شرکت بتواند گزینه های رنگ زرد، سبز و بنفش را نیز اضافه کند.

انتظار می رود این محصول پس از سه ماه وارد مرحله فراوری انبوه گردد و این بدان معناست که این دستگاه می تواند در نیمه دوم امسال به طور رسمی عرضه گردد. انتظار می رود در اواخر امسال میلادی در WWDC (کنفرانس توسعه دهندگان) درباره چیپست M3 اطلاعات بیشتری ارائه گردد.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر لو رفته از طرح آیفون 15 پلاس | شباهت ها و تفاوت ها با نسخه قبلی

اپل فرآیند انتقال دستگاه های خود را از پردازنده های اینتل به تراشه های سیلیکونی اپل خود شروع کرد و در حالی که آی مک این حرکت را در سال 2021 با آی مک 24 اینچی مجهز به M1 شروع کرد، این شرکت هنوز آی مک 27 اینچی را با تراشه های سری M ارتقا نداده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اسفند 1401 بروزرسانی: 17 اسفند 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1980

به "نوآوری اپل با ارتقای خط فراوری آی مک و تراشه های سیلیکون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوآوری اپل با ارتقای خط فراوری آی مک و تراشه های سیلیکون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید