نشست علیرضا دبیر با استاندار و اهالی کشتی مازندران

به گزارش مجله جهانگیر، به گزارش خبرنگاران، احمد حسین زادگان استاندار، حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان و عسکری محمدیان رئیس هیأت کشتی استان مازندران امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام تست های مربوطه در اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان که خود را برای شرکت در المپیک 2021 توکیو آماده می کنند، حضور یافتند.

نشست علیرضا دبیر با استاندار و اهالی کشتی مازندران

حسین زادگان که خود یکی از اعضای جامعه کشتی محسوب می شود، به عنوان اولین استاندار پس از آغاز اردوهای تیم های ملی در شرایط پروتکل های بهداشتی، به منظور افزایش انگیزه و ایجاد دلگرمی به دیدار کشتی گیران و کادر فنی تیم های ملی آمد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز با قدردانی از حسین زادگان به دلیل توجه ویژه وی به ورزش ملی کشور گفت: مازندران قطب کشتی کشور محسوب می شود و هم در کشتی آزاد و هم در کشتی فرنگی صاحب مدال المپیک شده است و کشتی گیران بزرگی همچون امامعلی حبیبی، عبداله موحد، عسکری محمدیان، مجید ترکان، قاسم رضایی و حسن یزدانی را به کشتی جهان معرفی کرده است.

وی ادامه داد: به شخصه ارزش و اهمیت ویژه ای برای کشتی مازندران و مردم کشتی دوست آن قائلم و لحظه به لحظه کشتی این استان را دنبال می کنم چراکه اگر کشتی مازندران پیروز باشد تیم های ملی ما نیز پیروز خواهند بود.

وی در این دیدار صمیمی گفت: البته باید واقعیت ها را بپذیریم کشتی در این چند سال افت کرده و این افت شامل حال کشتی مازندران نیز می باشد اما نسبت افت کشتی در استان های دیگر بسیار بیشتر از مازندران بوده و این باعث شده تا رقابت در کشتی کشور کم شود.

دبیر در مورد کشتی گیران حاضر در اردو گفت: شناخت خوبی از مردم مازندران دارم و این جوانانی که در حال حاضر در اردو حضور دارند جز بهترین ها هستند.

در ادامه چند تن از کشتی گیران به نمایندگی از سایرین صحبت کردند که حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک خواستار رسیدگی به بحث اشتغال قهرمانان کشتی شد.

حسن رنگرز در این جلسه گفت: حضور استاندار به عنوان فردی که در مسائل ورزشی اشراف کامل دارد برای ما یک غنیمت است.

وی ادامه داد: نگاه حسین زادگان به ورزش کشتی نگاه مثبت و ویژه ای است و امیدوارم که با حمایت های ایشان بتوانیم فرایند رو به رشد کشتی در استان را سرعت بخشیم.

رنگرز شرح داد: پیگیر مسائل کشتی گیران و قهرمانان استان از جمله اشتغال آنها هستیم و استاندار ورزش دوست مازندران نیز در این راه کمک های لازم را به ما خواهند کرد.

عسکری محمدیان نیز در این نشست با قدردانی از استاندار ورزش دوست مازندران گفت: ما نیز ناراحت هستیم کشتی در استان های دیگر مانند تهران و خراسان افول کرده و باید رقابت ایجاد شود اما کشتی مازندران با همه وجود حرکت خود را ادامه می دهد و از تمام کشتی گیران می خواهم که نگاهتان المپیک محور باشد و فقط به فکر کسب مدال در این بازی ها باشید.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز در این دیدار صمیمانه گفت: خدا را شاکرم که فرصتی دست داد تا در خدمت شما سفیران شایسته استان مازندران باشیم و امروز روز خوبی برای ما است.

وی ادامه داد: فضای محل تمرین کشتی گیران و فدراسیون کشتی با امکانات کامل و ویژه تجهیز شده و فضای آن در شأن ورزش اول ایران است و از این بابت خوشحالم و از فدراسیون کشتی تقدیر می کنم.

استاندار مازندران گفت: قطعاً فدراسیون برنامه های خوبی را در دست اقدام داشته اما به دلیل شیوع ویروس کرونا جلوی آنها گرفته شده است.

وی افزود: بنده نیز فردی ورزش دوست هستم و قصد داشتم که اتفاقات خوبی در ورزش مازندران رقم بخورد اما متأسفانه کرونا دست ما را بسته است.

حسین زادگان گفت: دبیر را از سال های پیش می شناسم او چه از نظر اخلاق و چه از نظر کشتی خوب بودند. ما توقعمان از ایشان این است که از مربیان مازندرانی بیشتری در اردوها استفاده شود.

وی ادامه داد: مازندرانی ها ژن و هوش بالایی برای ورزشکار شدن دارند و در هر رشته ای که حضور یابند پیروز خواهند بود که کشتی گل سر سبد آن است.

استاندار مازندران گفت: قطعاً آقای دبیر نیز اهمیت ویژه ای برای کشتی گیران مازندران قائل است و دوست دارد که کشتی ایران با کمک کشتی مازندران به پیروزیت برسد و برای این کار نیز نیاز به ایجاد یک فضای آرام و بدون حاشیه داریم.

وی گفت: بدست آوردن مدال و افتخارات بسیار خوب است اما این اخلاق و منش پهلوانی است که می ماند و کسی تختی را به خاطر مدال هایش دوست ندارد.

حسین زادگان در پایان با آرزوی سلامتی و پیروزیت برای مجموعه کشتی کشور گفت: اعتقادم این است که در دوره آقای دبیر اتفاقات بزرگی در کشتی کشور خواهد افتاد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1264

به "نشست علیرضا دبیر با استاندار و اهالی کشتی مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست علیرضا دبیر با استاندار و اهالی کشتی مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید