تور فرانسه: نخست وزیر فرانسه کرونا گرفت

به گزارش مجله جهانگیر، خبرگزاری خبرنگاران- دولت فرانسه از ابتلای جان کاستکس نخست وزیر این کشور به ویروس کرونا اطلاع داد.

تور فرانسه: نخست وزیر فرانسه کرونا گرفت

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، نتیجه آزمایش جان کاستکس نخست وزیر فرانسه پس از مثبت شدن آزمایش دختر 11 ساله، مثبت اعلام شد.

نخست وزیر فرانسه وارد قرنطینه شد و جلسه ای را که قرار بود روز دوشنبه ساعت 18 پیرامون مسئولان منتخب در گوادلوپ برگزار گردد، به وسیله ویدئو کنفرانس اداره کرد.

شبکه خبری روسیا الیوم به نقل از رسانه های فرانسوی گزارش داد که نخست وزیر فرانسه صبح دوشنبه به بروکسل رفته بود و در آنجا با الکساندر دو کرو همتای بلژیکی خود دیدار کرد.

از سوی دیگر، سخنگوی دولت فرانسه روز یکشنبه ضمن ابراز نگرانی درباره فرایند روزافزون و سریع آمار مبتلایان نو به کووید 19 از شروع برق آسای موج پنجم کرونا در کشورش اطلاع داد.

گابریل اتال سخنگوی دولت فرانسه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: موج پنجم کرونا به شکل برق آسایی شروع شده است.

به صورت میانگین شمار مبتلایان روزانه در فرانسه در عرض یک هفته گذشته به 17.153 نفر رسید. حدود یک هفته قبل از آن این رقم نصف این میزان بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1759

به "تور فرانسه: نخست وزیر فرانسه کرونا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: نخست وزیر فرانسه کرونا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید