موزه نینتندو مهر ماه افتتاح می گردد؛ ویدیوی معرفی آن را دیدن کنید

به گزارش مجله جهانگیر، نینتندو (Nintendo) به تازگی اعلام نموده که موزه این شرکت را در تاریخ 2 اکتبر (11 مهر) در کیوتوی ژاپن افتتاح خواهد نمود.

موزه نینتندو مهر ماه افتتاح می گردد؛ ویدیوی معرفی آن را دیدن کنید

در ویدیوی منتشر شده، شیگرو میاموتور (Shigeru Miyamoto)، به معرفی بخش های مختلف موزه می پردازد. در این موزه بازدیدنمایندگان می توانند تفریح هایی را که نینتندو در طول تاریخ ارائه نموده است و تعهدش به ایجاد تجربیاتی که خلاقیت را ارجحیت می دهد، به وسیله نمایشگاه هایی از محصولات بسیاری که این شرکت منتشر شده، تجربه نمایند.

در کنار بخش هایی که تاریخ نینتندو را به نمایش می گذارند، مطابق انتظار فروشگاه و کافه نیز در این موزه وجود دارد. در فروشگاه علاوه بر کالاهای رسمی با مضمون دنیای بازی ها و شخصیت های نینتندو، شامل کالاهای منحصربه فردی است که فقط در این موزه وجود دارد.

بلیط ها به وسیله یک قرعه کشی به طور تصادفی فروخته می شوند و برای افراد 18 سال به بالا حدودا 30 دلار قیمت دارند. لازم به ذکر است که ساختمانی که در حال تبدیل به موزه است، در واقع کارخانه نینتندو اوجی اوگورا است که در سال 1969 ساخته شد و برای ساخت کارت های بازی معروف Hanafuda استفاده می شد. این منطقه بعلاوه سال ها به عنوان مرکز خدمات مشتریان برای تعمیرات محصولات عمل می کرد و حال به موزه ای تبدیل می گردد که نمایشگاه ها و تجربیات مختلفی پیرامون محصولات و سری های متعدد نینتندو که در طول سال ها پیشرفته اند را در خود جای خواهد داد.

نینتندو در کنار سونی و مایکروسافت یکی از سه شرکت بزرگ در صنعت بازی است و به طور منظم کنسول بازی را در کنار بازی های ویدیویی توسعه و عرضه می نماید. جالب است بدانید که این شرکت در قرن هجدهم شروع به کار کرد و قبل از اینکه در سال 1977 وارد صنعت بازی گردد، به عنوان یک فراوری نماینده کارت بازی فعالیت می کرد. می توانید در ادامه ویدیوی منتشر شده را دیدن کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 شهریور 1403 بروزرسانی: 5 شهریور 1403 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 2080

به "موزه نینتندو مهر ماه افتتاح می گردد؛ ویدیوی معرفی آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه نینتندو مهر ماه افتتاح می گردد؛ ویدیوی معرفی آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید