مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح گروه خودروسازی پورشه و هیوندای تا افزونه نو اینستاگرام

به گزارش مجله جهانگیر، اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح گروه خودروسازی پورشه و هیوندای تا افزونه نو اینستاگرام

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

گروه های خودروسازی پورشه و هیوندای در نظر دارند طرحی تازه موسوم به WayRay را مورد آنالیز قرار دهند. طرحی که ترکیبی است از واقعیت افزوده و تکنولوژی های هوشمند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت گوگل تصمیم گرفته تغییراتی تازه در ماشین حساب خود ایجاد کند. درواقع شرکت گوگل تصمیم گرفته که تغییراتی اساسی در زمینه طراحی ظاهری برنامه های خود ایجاد کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اینستاگرام به روز رسانی شد. در به روز رسانی تازه، نوعی افزونه نصب شده که به کاربران اینستاگرام یاری می نماید خریدهایی قوی تر داشته باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سهام تسلا باز هم سقوط کرد اما این بار نه به خاطر تصمیمات و رفتارهای ایلان ماسک، بلکه به دلیل لجبازی سرمایه گذاران سعودی.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت گوگل میخواهد یک هدیه ویژه و اختصاصی به کاربران ارائه دهد که رنگ صورتی پیکسل3 است. این موضوع یعنی گوشی مذکور رنگ چهارم خواهد داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اپل به طور رسمی اظهار داشت که برای جبران ضرر حاصل از تعرفه های تجارت با چین چاره ای ندارد به جز افزایش قیمت ها.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 11 دی 1401 بروزرسانی: 11 دی 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1946

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح گروه خودروسازی پورشه و هیوندای تا افزونه نو اینستاگرام" امتیاز دهید

1 کاربر به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح گروه خودروسازی پورشه و هیوندای تا افزونه نو اینستاگرام" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح گروه خودروسازی پورشه و هیوندای تا افزونه نو اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید