مقاله: قرارداد چشمی با ام صلال قطعی شد

به گزارش مجله جهانگیر، چشمی که چهار سال پیروز را در استقلال پشت سر گذاشته ولی یک فصل را به علت مصدومیت از دست داده بود، تصمیم به جدایی از جمع آبی ها گرفته تا لژیونر گردد.

مقاله: قرارداد چشمی با ام صلال قطعی شد

چشمی در شرایطی تمرینات خود را با ام صلال شروع نموده که هنوز این باشگاه خبری از عقد قرارداد رسمی نداده ولی این مدافع با ام صلال به توافق رسیده، آی تی سی خود را دریافت نموده و به زودی به وسیله باشگاه قطری معارفه می گردد.

این مدافع که پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا همراه با کاروان تیم به تهران برنگشت و در دوحه قطر مانده بود، امشب در تمرین ام صلال قطر حضور یافت و به صورت جدی در کنار سایر بازیکنان این تیم تمرین کرد.

در آن مقطع و با توجه به حساسیت مسابقات آسیایی استقلال پیش بینی می شد که این خبر خیلی زود تکذیب گردد و همین اتفاق هم ساعاتی بعد رخ داد و رسانه این باشگاه به نقل از روزبه چشمی گفت که او هیچ قراردادی با تیمی امضاء ننموده و بازیکن استقلال است.

روز بیست و هفتم شهریورماه 99 خبر امضای قرارداد چشمی با باشگاه ام صلال به وسیله الکاس قطر منتشر شد ولی این اتفاق در حالی رخ داد که این مدافع ایرانی یک هفته قبل از آن در جلسه ای با احمد سعادتمند قراردادش با باشگاه استقلال را به مدت یک فصل دیگر تمدید نموده بود و موضوع انتقالش به قطر موجب تعجب اعضای این تیم شد.

منبع مقاله: قرارداد چشمی با ام صلال قطعی شد

انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1572

به "مقاله: قرارداد چشمی با ام صلال قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: قرارداد چشمی با ام صلال قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید