قیمت اجاره آپارتمان های 70 متری در تهران

به گزارش مجله جهانگیر، خبرنگاران: افزایش اجاره بها و قیمت خانه باعث شده تقاضا برای اجاره واحدهای کوچک افزایش یابد و با توجه به اینکه هر سال به مبلغ اجاره شان اضافه می گردد مجبورند سراغ خانه های کوچک تر بروند.

قیمت اجاره آپارتمان های 70 متری در تهران

جهت دریافت خدمات طراحی و اجرای فضای سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرنگاران،با شروع فصل جابه جایی و داغ بودن بازار اجاره ها با توجه به کاهش قدرت خرید مردم و میزان بالای قیمت مسکن، آنالیز ها در این بخش حاکی از آن است که تقاضا همچنان برای اجاره واحدهای کوچک بالاست.

بر این اساس میانگین اجاره بهای واحدهای 70 متری با میانگین عمر زیر 10 سال در جنوب شهر یک میلیون 50 هزار تومان و در شمال شهر دو میلیون 900 هزار تومان است.

هم چنین آنالیز میدانی از شرایط میزان متقاضیان واحدهای کوچک در سطح شهر تهران نشان می دهد که متقاضیان با توجه به شرایط اقتصادی و میزان تورم در جامعه معتقدند که قیمت ها هم چنان بالاست و بعضی از صاحبان خانه برای تمدید قرداد میزان اجاره را بالاتر هم برده اند.

این در حالی است که بازار مسکن بهار سال جاری به پیشواز تابستان رفت و بازار اجاره را گرم کرد چراکه میزان اجاره نشینی در سه ماه شروعین سال جاری 11 درصد نسبت به زمستان سال گذشته افزایش یافت و با شروع فصل تابستان که از آن به عنوان فصل جابجایی مستاجران یاد می گردد این فرایند رو به افزایش رفته است.

قیمت اجاره بهای واحدهای 70 متری با عمر زیر 10 سال ساخت در نقاط مختلف تهران به توضیح زیر است:

- یک واحد 70 متری واقع در خیابان میرداماد با یک سال قدمت به قیمت 20 میلیون تومان پول پیش و دو میلیون و 300 هزار تومان اجاره که معادل پرداختی ماهانه آن با درنظر دریافت 30 هزار تومان برای هر یک میلیون تومان ودیعه در بازار مسکن، حدود 2 میلیون و 900 هزار تومان است.

- یک واحد 70 متری واقع در خیابان تهرانپارس با دو سال قدمت همراه با پارکینگ و انباری به قیمت 25 میلیون تومان پول پیش و 600 هزار تومان اجاره که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و 350 هزار تومان است.

- یک واحد 70 متری واقع در اشرفی اصفهانی، پونک با عمر بنای سه سال به قیمت 54 میلیون تومان رهن کامل که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و 620 هزار تومان است.

- یک واحد 70 متری واقع در شهرک نفت، دو خوابه همراه با پارکینگ، انباری و آسانسور به قیمت 27 میلیون تومان پول پیش و یک میلیون تومان اجاره که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و 810 هزار تومان است.

- یک واحد 70 متری واقع در خیابان نارمک، دوخوابه همراه با انباری به قیمت 50 میلیون تومان رهن کامل که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و 500 هزار تومان است.

- یک واحد 70 متری واقع در خیابان ستارخان ، یک خوابه، تک واحدی به قیمت 40 میلیون تومان پول پیش و 300 هزار تومان اجاره که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و 500 هزار تومان است.

- یک واحد 70متری واقع در خیابان طوس با قدمت 10 ساله به قیمت 33 میلیون تومان رهن کامل در نظر گرفته شده که معادل پرداختی آن یک میلیون و 50 هزار تومان است.

- یک واحد 70 متری واقع در عارف جنوبی با قدمت پنج سال به قیمت 20 میلیون تومان پول پیش و 400 هزار تومان اجاره در نظر گرفته شده که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون تومان است.

- یک واحد 70 متری واقع در سهروردی شاقتصادی دو خوابه همراه با پارکینگ و انباری به قیمت 50 میلیون تومان پول پیش و یک میلیون و صد هزار تومان اجاره داده می گردد که معادل پرداختی ماهانه آن دو میلیون و 600 هزار تومان است.

- یک واحد 70 متری واقع در میدان تسلیحات دو خوابه ، با سه سال قدمت به قیمت 30 میلیون تومان پول پیش و 450 هزار تومان اجاره در نظر گرفته شده که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و 350 هزار تومان است.

جدول قیمت اجاره بهای واحدهای 70 متری با عمر زیر 10 سال ساخت در نقاط مختلف تهران به توضیح زیر است:

متراژ منطقه امکانات قیمت (معادل پرداختی ماهانه)
70 خیابان میرداماد - 2 میلیون و 900 هزار تومان
70 خیابان تهرانپارس پارکینگ و انباری یک میلیون و 350 هزار تومان
70 اشرفی اصفهانی، پونک - یک میلیون و 620 هزار تومان
70 شهرک نفت دو خوابه همراه با پارکینگ، انباری و آسانسور یک میلیون و 810 هزار تومان
70 خیابان نارمک دوخوابه همراه با انباری یک میلیون و 500 هزار تومان
70 خیابان ستارخان یک خوابه یک میلیون و 500 هزار تومان
70 خیابان طوس - یک میلیون و 50 هزار تومان
70 عارف جنوبی - یک میلیون تومان
70 سهروردی شاقتصادی دو خوابه همراه با پارکینگ و انباری دو میلیون و 600 هزار تومان
70 میدان تسلیحات دو خوابه یک میلیون و 350 هزار تومان

منبع:ایسنا

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 490

به "قیمت اجاره آپارتمان های 70 متری در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت اجاره آپارتمان های 70 متری در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید