قراردادی که جلوی کاپیتان پرسپولیس گذاشته شد ، ناراحتی ستاره باتجربه سرخ ها از اقدام باشگاه

به گزارش مجله جهانگیر، با پیشنهادی که پیش روی عالیشاه گذاشته شده، تعیین نیست که او به کار خود در پرسپولیس چگونه ادامه خواهد داد.

قراردادی که جلوی کاپیتان پرسپولیس گذاشته شد ، ناراحتی ستاره باتجربه سرخ ها از اقدام باشگاه

به گزارش خبرنگاران امید که کاپیتان و یکی از قدیمی های اصلی باشگاه محسوب می گردد، پس از نقش آفرینی در کسب دومین جام قهرمانی امیدوار است که همچنان به دوران حضور خود در پرسپولیس ادامه بدهد، به خصوص که در فصل گذشته او هر گاه مورد استفاده نهاده شد نشان داد که با وجود تجربه بسیار، طراوت و برندگی فوتبال خود را از دست نداده است.

اما آنچنان که در خبرها آمده، باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد امتیاز ویژه ای را برای کاپیتان تیم قائل نشده و او با پیشنهاد تمدید با مبلغی مطابق با فصل گذشته روبرو شده است.

این مسئله ای است که فعلا به سایر پرسپولیسی ها هم ارائه شده تا فضای تیم دستخوش دلخوری ها و ناراحتی های ناشی از این مسئله باشد؛ چیزی که برای کادر فنی پرسپولیس هم رخ داده و آنها با پیشنهاد افزایش بیست درصدی قراردادشان نسبت به فصل گذشته روبرو شده اند که با توجه به موفقیت های سال پیش، این جمع آن را ناچیز فرض می نماید.

با پیشنهادی که پیش روی عالیشاه گذاشته شده، معین نیست که او به کار خود در پرسپولیس چگونه ادامه خواهد داد و آیا مذاکرات بین طرفین دوباره شروع خواهد شد یا خیر؟

نکته اینجا است که رضا درویش، مدیرعامل باشگاه، از روز گذشته به سفر رفته و فعلا در باشگاه حضور ندارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 تیر 1402 بروزرسانی: 8 تیر 1402 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 2025

به "قراردادی که جلوی کاپیتان پرسپولیس گذاشته شد ، ناراحتی ستاره باتجربه سرخ ها از اقدام باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قراردادی که جلوی کاپیتان پرسپولیس گذاشته شد ، ناراحتی ستاره باتجربه سرخ ها از اقدام باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید