فعالیت کارخانه های فاکس کان در چین و ویتنام از سر گرفته شد

به گزارش مجله جهانگیر، به گزارش خبرنگاران به نقل از چاینامورنینگ پست، فاکس کان یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع محصولات اپل و به خصوص آیفون در شرق آسیا است و از همین رو بازگشتن فعالیت های آن به حالت عادی نگرانی ها در خصوص کمبود آیفون را در دنیا تا حد زیادی رفع می نماید.

فعالیت کارخانه های فاکس کان در چین و ویتنام از سر گرفته شد

جهت دریافت خدمات طراحی خانه های ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

شیوع ویروس کرونا در چین باعث شده بود تا بسیاری از مؤسسات و شرکت های فناوری فعالیت های خود را در چین متوقف نمایند که از جمله آنها می توان به فاکس کان اشاره نمود.

فاکس کان بزرگترین پیمانکار فراوری قطعات و محصولات الکترونیک در سراسر دنیا است و بخش زیادی از فعالیت خود را در چین انجام می دهد. اما در بعضی کشورهای همجوار چین نیز شعبی دارد.

با تعطیلی شعب و کارخانه های فاکس کان در چین از ابتدای فوریه به علت همه گیرشدن ویروس کرونا خسارات اقتصادی زیادی به این شرکت وارد شد و درآمد آن به شدت کاهش یافت. این کارخانه برای پاسخگویی به احتیاج مشتریان با انتظارات فزاینده ای روبرو است.

فاکس کان پیش بینی نموده که درآمد آن در سه ماهه اول سال 2020 نسبت به مدت مشابه سال 2019 تا 15 درصد کاهش یابد. اما افزوده که امکان جبران سریع این خسارت در ماه های بعد وجود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 519

به "فعالیت کارخانه های فاکس کان در چین و ویتنام از سر گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت کارخانه های فاکس کان در چین و ویتنام از سر گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید