شیائومی گوشی مقرون به صرفه پوکو X3 GT را با گوریلا گلس ویکتوس معرفی کرد

به گزارش مجله جهانگیر، چند روز قبل شیائومی گوشی پوکو F3 GT را معرفی کرد و حالا نوبت به معرفی پوکو X3 GT رسیده است. این گوشی در حقیقت همان ردمی نوت 10 پرو است که ماه ها قبل راهی بازار چین شد ولی حالا با نامی تازه راهی بازارهای جهانی می گردد.

شیائومی گوشی مقرون به صرفه پوکو X3 GT را با گوریلا گلس ویکتوس معرفی کرد

پوکو X3 GT از نمایشگر 6.6 اینچی LCD با رفرش ریت 120 هرتز و رزولوشن FHD+ بهره می برد. به لطف تعبیه شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس بر روی پنل جلویی، کاربران این گوشی نگرانی کمتری بابت آسیب رسیدن به نمایشگر خواهند شد. در حفره نمایشگر هم یک دوربین 16 مگاپیکسلی تعبیه شده که وظیفه ثبت عکس های سلفی را بر عهده دارد.

در پنل پشتی شاهد دوربین سه گانه هستیم که از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. انرژی این گوشی به وسیله باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد و به لطف پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی، کاربران برای شارژ کردن این باتری لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانند. از دیگر ویژگی های این گوشی می توانیم به تعبیه حسگر اثر انگشت در لبه بدنه اشاره کنیم.

قلب تپنده این گوشی چیپست 6 نانومتری Dimensity 1100 مدیاتک است که به لطف بهره گیری از 4 هسته A78 با سرعت 2.6 گیگاهرتز و 4 هسته A55 با سرعت 2 گیگاهرتز از نظر عملکرد توان بالایی را برای این گوشی به ارمغان می آورد. در کنار این تراشه، 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می نمایند.

پوکو X3 GT در سه رنگ آبی، سفید و مشکی با قیمت 299 دلار راهی بازارهای مختلفی می گردد و با پرداخت این مبلغ، مدل مبتنی بر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نصیب خریداران می گردد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1510

به "شیائومی گوشی مقرون به صرفه پوکو X3 GT را با گوریلا گلس ویکتوس معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی گوشی مقرون به صرفه پوکو X3 GT را با گوریلا گلس ویکتوس معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید