شومر: بیمارستان های آمریکا آمادگی لازم برای مقابله با کرونا را ندارند

به گزارش مجله جهانگیر، رهبر اقلیت دموکرات سنای آمریکا اذعان کرد با افزایش شمار بیماران و گسترش شیوع ویروس کرونا در این کشور بیمارستان های آمریکایی آمادگی پذیرش بیماران را ندارند.

شومر: بیمارستان های آمریکا آمادگی لازم برای مقابله با کرونا را ندارند

به گزارش به نقل از سی ان ان، سناتور چاک شومر، رهبر اقلیت دموکرات در مجلس سنای آمریکا در مصاحبه با این شبکه خبری آمریکایی اذعان کرد: ما به یک برنامه منظم برای بیمارستان های خود احتیاج داریم. با افزایش شمار بیماران و شیوع ویروس کرونا بیمارستان های ما آماده نیستند.

رهبر اقلیت دموکرات سنا تاکید نمود: بیمارستان ها به تخت، دستگاه ها و تجهیزات بیشتری احتیاج دارند. بعضی از آن ها از کمبود کیت های آزمایشی خبر داده اند.

: 2 نماینده آمریکایی هم کرونا گرفتند

این در حالی است که وزارت بهداشت آمریکا خاطرنشان کرد 14 نفر دیگر جان خود را به دلیل مبتلا شدن به کرونا در ایالت واشنگتن از دست دادند و شمار قربانیان کرونا در کل آمریکا به 150 نفر رسیده است.

ویروس کرونا جان افراد زیادی را در سراسر آمریکا از سواحل شرقی تا سواحل غربی این کشور گرفته است و کارشناسان انتظار دارند این رقم به سرعت افزایش یابد. با تایید نخستین مورد ابتلا به کرونا در ایالت ویرجینا، ابتلا به این ویروس در همه 50 ایالت آمریکا تایید شد و شمار قربانیان از 100 نفر گذشت. کرونا اکنون در همه ایالت های آمریکا شیوع پیدا نموده است.

پیش از این نیز مقامات بهداشت فرانسه خاطرنشان کردند ظرفیت بیمارستان های استان راین این کشور به منظور پذیرش مبتلایان به کرونا کاملا پر شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 658

به "شومر: بیمارستان های آمریکا آمادگی لازم برای مقابله با کرونا را ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شومر: بیمارستان های آمریکا آمادگی لازم برای مقابله با کرونا را ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید