تور ارزان ترکیه: سفر به آنکارا در دوران پساکرونا

به گزارش مجله جهانگیر، با گذشت تقریبا 20 ماه از پاندمی ویروس کرونا (Covid-19)، در حال حاضر تا حد زیادی شیوع این ویروس کنترل شده است. با آغاز واکسیناسیون در بیشتر نقاط دنیا، کشورها در راستای رونق هرچه بیشتر اقتصادشان تصمیم به گشودن مرزهای خود به روی مسافران و پذیرش گردشگران واکسینه شده گرفتند تا جانی دوباره به گردشگری خود بدهند.

تور ارزان ترکیه: سفر به آنکارا در دوران پساکرونا

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

کشور ترکیه یکی از مقاصد گردشگری محبوب دنیا بوده که سفر به آن همیشه مورد استقبال ایرانیان واقع می گردد و گردشگران با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به صورت اینترنتی می توانند به آن سفر نمایند. شهر زیبای آنکارا، مرکز ترکیه، یکی از مقصدهای محبوب گردشگران به شمار میرود که در دوران پساکرونا با آغوشی باز میزبان گردشگران به خصوص ایرانیان است. اگر برنامه سفر به آنکارا را دارید در این مطلب قصد داریم نکاتی درمورد سفر به این شهر زیبا در دوران پساکرونا را برایتان بگوییم پس با ما همراه باشید.

دقت در خرید بلیط هواپیما

آنکارا به عنوان مرکز ترکیه، قطب اصلی سیاسی و مالی این کشور به شمار میرود و علاوه بر آن جاذبه های گردشگری دلفریبی دارد. اگر قصد سفر به آنکارا را داشته باشید اولین چیزی که فکر شما را به خود مشغول می نماید خرید بلیط هواپیما آنکارا است. برای پرواز به آنکارا جهتهای مختلفی وجود دارد. پروازهای ایران به مقصد آنکارا به صورت مستقیم، فقط از مبدا تهران صورت می پذیرد. از سایر شهرهای ایران، پرواز به مقصد آنکارا به صورت غیر مستقیم بوده، به این صورت که هواپیمای شما در طول جهت در یک شهر میانی مثلا شهر استانبول توقف می نماید. البته در صورت تمایل می توانید خود را با سایر وسایل نقلیه به تهران برسانید و سپس از تهران به آنکارا بروید. اگر قصد دارید بلیط سفر خود را ارزان تهیه کنید، خوب است که بلیط را به صورت رفت و برگشت خریداری کنید. چرا که هزینه خرید بلیط تهران به آنکارا و بلیط آنکارا به تهران به صورت جداگانه برای شما گران تر تمام می گردد.

رزرو هتل آنکارا

پس از بلیط هواپیما، دغدغه بعدی مسافران در دوران کرونا، انتخاب محل اقامتی بهداشتی و تمیز است. هتل های آنکارا با رعایت پروتکل های بهداشتی به خوبی توانسته اند جوابگوی احتیاج میهمانان خود باشند. این شهر دارای اقامتگاه های متفاوتی از جمله هتل های لوکس پنج و چهار ستاره، هتل های مالی سه، دو و یک ستاره و بعلاوه هاستل های مختلفی است که جوابگوی هرنوع سلیقه با هر بودجه ای هستند. یکی از نکاتی که شما را برای انتخاب محل اقامتتان کمک می نماید، نظرات سایر میهمانانی است که در دوران کرونا در این هتل ها اقامت داشته اند، پس از آن غافل نشوید.

رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما آنکارا با برترین قیمت

یکی از راه های کاهش هزینه سفر، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با کمترین قیمت است. فلای تودی به شما این امکان را می دهد تا با مقایسه قیمت، رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما را با کمترین هزینه انجام دهید. برای خرید بلیط هواپیما آنکارا، به راحتی می توانید با آنالیز تقویم و نمودارهای قیمتی در این سایت، ارزان ترین بلیط را رزرو کنید.

برای رزرو هتل های آنکارا در فلای تودی کافیست شهر مقصد خود و تاریخ مورد نظرتان را وارد کنید و کلید جستجوی هتل را فشار دهید. در کمتر از چند ثانیه، فهرست کاملی از هتل های آنکارا به همراه قیمت و امکانات آن را ببنید و با توجه به سلیقه و بودجه تان، برترین گزینه را انتخاب کنید. برای پرداخت هزینه هتل هم احتیاجی به کارت های اعتباری بین المللی ندارید و با کارت های عضو شتاب می توانید پرداختتان را انجام دهید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1683

به "تور ارزان ترکیه: سفر به آنکارا در دوران پساکرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ترکیه: سفر به آنکارا در دوران پساکرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید