سئو: با تیم های قدرتمندتر از اردن همانند ایران بازی کردیم، بورکلمانس: می دانیم چطور به پیروزی برسیم

به گزارش مجله جهانگیر، سرمربیان کره ای و بلژیکی تیم های ملی فوتبال ویتنام و اردن در نشست خبری پیش از رویارویی در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2019 اظهارات مختلفی بیان کردند.

سئو: با تیم های قدرتمندتر از اردن همانند ایران بازی کردیم، بورکلمانس: می دانیم چطور به پیروزی برسیم

به گزارش خبرنگاران، نخستین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2019 از ساعت 14:30 دقیقه فردا (یکشنبه - 30 دی) میان تیم های ملی فوتبال ویتنام و اردن آغاز می شود.

پارک هانگ سئو، سرمربی کره ای تیم ملی فوتبال ویتنام در نشست خبری پیش از بازی فردا برابر اردن گفت: احسان بسیار خوشایندی از حضور تیم ملی فوتبال ویتنام در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا دارم و امیدوار هستم بازی خوبی برابر اردن انجام دهیم. می دانیم اردن نیز به خوبی مهیای این بازی است. 2 بازی اخیر اردن را بررسی کردم و به طور روشنی آنها بهتر از ویتنام در بازی گروهی ظاهر شدند.

وی اضافه نمود: البته با تیم های قدرتمندتر از اردن همانند ایران و عراق بازی کردیم. ادامه صعود در جام ملت های آسیا بسیار سخت به نظر می رسد اما مصمم هستیم و به بازیکنان ویتنام تمامی نقاط ضعف وقوت اردن را گوشزد می کنم.

ویتال بورکلمانس، سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک نیز در این نشست خبری گفت: تکنیک بازی تیم ملی ویتنام را مورد بررسی قرار دادیم و می دانیم چطور باید برابر این تیم به پیروزی برسیم. به بازیکنان اردن گفتم که ویتنام تیم سرعتی با توانمندی های زیادی است و می دانم شاگردانم اطلاعات چندانی درباره این تیم ندارند. ما آماده بازی فردا برابر ویتنام هستیم.

سرمربی اردنی ها ادامه داد: بازی های ویتنام در مرحله گروهی جام ملت های آسیا را دیدم و به سبک بازی آنها آشنا شدم. امیدوارم اردن با پیروزی در این بازی همچنان به مسیرش در این رقابت ها ادامه دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 18

به "سئو: با تیم های قدرتمندتر از اردن همانند ایران بازی کردیم، بورکلمانس: می دانیم چطور به پیروزی برسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سئو: با تیم های قدرتمندتر از اردن همانند ایران بازی کردیم، بورکلمانس: می دانیم چطور به پیروزی برسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید