لوکس ترین هتل های کیش برای اقامت

به گزارش مجله جهانگیر، خبرگزاری خبرنگاران- جزیره کیش که به سبب داشتن هتل­های زیاد و متنوع و بعلاوه دارا بودن تفریحات و جاذبه­های گردشگری مختلف، مورد توجه گردشگران داخلی می­باشد، همواره بعنوان یکی از محبوب­ترین مقاصد گردشگری داخل ایران شناخته می­شده است. شما می­توانید به این جزیره سفر کنید و از جاذبه­های گردشگری و تاریخی آن تماشا کنید، یا به تفریحات آبی و هیجان انگیز آن بپردازید. حال ما در این مقاله قصد داریم دو تا از هتل­های معروف این جزیره را برای شما معرفی کنیم تا اگر قصد سفر به کیش را داشتید، حتما این هتل­ها را برای اقامت مد نظر داشته باشید و در صورت تمایل، رزرو کنید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

لوکس ترین هتل های کیش برای اقامت

هتل داریوش

یکی از شناخته­ شده­ترین هتل­های جزیره کیش که همانطور که از اسمش پیداست، در معماری آن از تخت جمشید الهام گرفته شده است، هتل داریوش کیش می­باشد. این هتل 5 ستاره با 184 اتاق در 3 طبقه که در قسمت شرقی جزیره و در نزدیکی بلوار و میدان داریوش ساخته شده است، یکی از لوکس­ترین هتل­های این جزیره می­باشد که پس از افتتاحش در سال 1383، در سال 1396 مورد بازسازی نهاده شد. از امکانات ویژه تفریحی این هتل می­توان به سالن بیلیارد، استخر، سالن بدنسازی، زمین تنیس، زمین پینت بال و دریاچه اختصاصی اشاره نمود. این هتل دو رستوران به نام­های پاسارگاد و آپادانا و بعلاوه دو کافی شاپ هم دارد.

هتل ترنج

هتل 5 ستاره ترنج که اولین هتل دریایی ایران هم می­باشد، در شمال غربی جزیره کیش در سال 1394 ساخته شده است. این هتل دو بخش دارد. بخش اول آن یک ساختمان 4 طبقه در ساحل و بخش دیگر شامل 100 سوئیت روی آب است که با مصالح کاملا بی­ضرر برای محیط زیست ساخته شده است. از امکانات این هتل می­توان به استخر و سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، سالن بازی شامل بیلیارد و ایرهاکی و فوتبال دستی و بعلاوه سالن ماساژ اشاره نمود. هتل ترنج کیش چند رستوران و کافه هم دارد که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فودی را سرو می­کند.

در کیش کجاها را بگردیم؟

جزیره کیش یکی از سرگرم­ کننده­ترین مقاصد تفریحی شما خواهد بود. شما می­توانید به کیش سفر کنید و از تفریحات آبی آن مانند پاراسل، قایق سواری، جت اسکی و دیگر تفریحات آبی بهره ببرید. می­توانید تفریحات هیجان انگیزی مانند شهربازی و کارتینگ را تجربه کنید. می­توانید از مراکز تفریحی گردشگری آن مانند پارک دلفین­ها و یا باغ پرندگان تماشا کنید و یا در نهایت می­توانید به سراغ جاذبه­های تاریخی آن مانند شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، قلعه جنی و یا کشتی یونانی بروید.

رزرو هتل در کیش

برای رزرو هر یک از هتل­های کیش با برترین قیمت به وسیله اسنپ تریپ، می­بایست در ابتدا وارد سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شده، جزیره کیش را بعنوان مقصد خود انتخاب کرده و در آخر تاریخ ورودتان به هتل و خروج­تان از آن را معین کنید. سپس اسنپ تریپ هتل­های مختلفی را در این جزیره به شما پیشنهاد خواهد داد. شما می­توانید با مقایسه هتل­ها و امکانات هر کدام از آنها، هتل مورد نظر خود را انتخاب کرده و رزرو کنید. در نهایت می­توانید با پرداخت هزینه هتل، رزروتان را قطعی کرده و به این جزیره سفر کنید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1609

به "لوکس ترین هتل های کیش برای اقامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین هتل های کیش برای اقامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید