زیدان: بازی با والنسیا مانند فینال است، یوویچ گزینه جایگزین مناسبی خواهد بود

به گزارش مجله جهانگیر، زین الدین زیدان در آستانه رقابت های سوپرجام اسپانیا آمادگی بازیکنانش را مورد اشاره قرار داد.

زیدان: بازی با والنسیا مانند فینال است، یوویچ گزینه جایگزین مناسبی خواهد بود

با تور اسپانیا زمستان 99 از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل والنسیا در بازی نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا ادعا کرد با وجود غیبت بیل و بنزما، سفیدها آمادگی لازم را دارند.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در این باره گفت: به اینجا نیامده ایم که فقط اعداد و ارقام را اضافه کنیم. تورنمنت مهمی است و مایلیم تمام توان خود را به کار بگیریم. بازی های سختی در پیش خواهند بود، اما باید در بهترین فرم خودمان باشیم. استقبال گرمی از ما شد و از کشور عربستان بابت این موضوع تشکر می کنیم. دور از خانه هستیم و با شرایط وفق پیدا می کنیم. کاملاً روی بازی نیمه نهایی تمرکز نموده ایم که برای ما مثل فینال است.

وی درباره مصدومان تیمش اظهار کرد: تنها روی بازی با والنسیا تمرکز نموده ام. بعد از بازی خواهیم دید چه می گردد. غیبت بیل یک تصمیم پزشکی بود و باید آن را قبول می کردیم. یوویچ می تواند گزینه جانشین خوبی برای بازیکنان غایب باشد. دوست دارم تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشم، اما چنین چیزی ممکن نیست. البته بازیکنانی که اینجا حضور دارند، آماده هستند.

زیدان با اشاره به تاکتیک های تیمش افزود: برای اینکه خوب حمله کنیم، باید دفاع خوبی داشته باشیم. مدتی است کار دفاعی را خوب انجام می دهیم و قدرتمند هستیم. باید گزینه های تهاجمی زیادی داشته باشیم. می دانیم اگر دفاع مستحکمی داشته باشیم، کیفیت لازم برای ضربه زدن به هر حریفی را داریم. هر بازی کاملاً متفاوت است و برای کسب پیروزی باید در بهترین فرم باشیم، چون حریف واقعاً خوب است و به دنبال بهتر شدن خواهد بود.

سرمربی رئال مادرید همچنین تأکید کرد: یوویچ آینده تیم است. او 22 سال دارد و در حال یادگیری است. باید آرام باشیم. یوویچ واقعاً احتیاج به یادگیری دارد. در مادرید آینده روشنی پیش روی اوست و می دانم گل های زیادی به ثمر خواهد رساند. فکر نمی کنم زبان برای او مشکل ساز شده باشد. یووتیچ باید با ما باشد و بازی کند. موظفیم آرام پیش برویم. تنها شش ماه از انتقال او به جمع ما می گذرد. بنابراین باید شکیبا باشیم.

وی در سرانجام گفت: خودمان را مدعی سوپر جام نمی بینیم. در واقع چهار مدعی در این تورنمنت حضور دارند. ملاقات نیمه نهایی مقابل والنسیا مثل یک فینال است. برای صعود به فینال باید بهترین نسخه رئال مادرید را نشان دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 399

به "زیدان: بازی با والنسیا مانند فینال است، یوویچ گزینه جایگزین مناسبی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: بازی با والنسیا مانند فینال است، یوویچ گزینه جایگزین مناسبی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید