ریست تلگرام در صورت فراموشی رمز دو مرحله ای

به گزارش مجله جهانگیر، ترفندهای تلگرام: در صورت فراموشی رمز تایید دو مرحله ای چه کنیم? اگر رمز دوم خود را فراموش کردید چگونه مجددا وارد اکانات خود شوید؟ ریست تلگرام راهکار شماست

ریست تلگرام در صورت فراموشی رمز دو مرحله ای

آموزش ریست تلگرام در صورت فرآموشی رمز دوم اکانت تلگرام

سرویس تکنولوژی - ترفندهای تلگرام: تلگرام قابلیتی به نام رمز تائید دو مرحله ای (two-step varification) دارد که با استفاده از آن می توانید امنیت ویژه ای به حساب تلگرام خود بدهید. استفاده از این روش رمزگذاری مراحلی دارد که آموزش آن را در مقاله آموزش جلوگیری از هک کردن تلگرام و آشنایی با برنامه های آن به شما گفته بودیم.شاید برای شما و یا اطافیانتان پیش بیاید که رمز تائید دو مرحله ای تلگرام خود را فراموش نموده باشید. در این مطلب به شما خواهیم گفت که در صورت فراموشی رمز دوم خود چه کنید تا دوباره بتوانید مجددا وارد اکانات خود شوید یا آن را ریست و یا حذف کنید.

در صورتی که شما هنگام وارد کردن رمز دوم ایمیل خود را وارد نموده باشید می توانید بدون هیچ گونه تغییری مجدد وارد اکانت قبلی شوید اما در صورتی که ایمیل وارد ننموده باشید چاره ای جز اینکه اکانت را ریست کنید وجود ندارد و با ریست اکانت تمام چت ها و … حذف خواهد شد و مثل این است که شما اکانت جدیدی ایجاد نموده اید. برای اینکه وارد اکانت شوید ابتدا مسنجر تلگرام را اجرا کنید و در مرحله اول شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس کد ارسالی را در مرحله بعد وارد نمایید.

در مرحله سوم باید رمز دوم را وارد کنید که در صورتی که فراموش نموده اید باید گزینه Forgot password را انتخاب کنید در صورتی که ایمیل وارد نموده باشید هشدار داده می گردد که رمز جدید به ایمیل شما ارسال شده است و باید به ایمیل رفته و کد را در کادر وارد کنید و سپس وارد اکانت شوید.

در صورتی که ایمیل را وارد ننموده اید گزینه Rest My Account را انتخاب کنید تا اکانت شما ریست گردد. (توجه کنید با انجام این کار تمام اطلاعات داخل اکانت حذف خواهد شد و قابل برگشت نخواهد بود.)

منبع: setare.com
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1052

به "ریست تلگرام در صورت فراموشی رمز دو مرحله ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریست تلگرام در صورت فراموشی رمز دو مرحله ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید