روسیه: روابط با ناتو هر سال بدتر می گردد

به گزارش مجله جهانگیر، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در سخنانی از آمادگی کشورش برای همکاری با ناتو خبر داده، اما همزمان تاکید نموده که روابط با ناتو هرسال بدتر می گردد.

روسیه: روابط با ناتو هر سال بدتر می گردد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

شویگو اظهارات خود را تنها چند روز پس از خاتمه اجلاس سران ناتو در لندن مطرح نموده و در عین حال افزوده است که از پنج سال پیش به این سو که مسکو با ناتو روابط سازنده ای را دنبال نموده، اما این روابط پیشرفتی نداشته است.

روسیه توسعه ناتو به سمت شرق را به عنوان یک تهدید علیه امنیت ملی خود ارزیابی نموده و رویکرد ناتو برای گسترش اعضای این پیمان نظامی در اروپای شرقی را عامل تشدید تنش در منطقه می داند.

پیش از این نیز، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه همزمان با برپایی نشست سران ناتو در لندن ضمن اشاره به مسائل موجود میان کشورش و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی بر آمادگی مسکو برای همکاری با این سازمان تاکید نموده بود.

رئیس جمهوری روسیه در این ارتباط گفته بود: به رغم رفتار نادرست ناتو با مسکو، روسیه بارها بر عزم و آمادگی خود جهت همکاری با سازمان پیمان آتلانتیک شمالی جهت مقابله با تهدیدهای واقعی نظیر تروریسم بین المللی تاکید دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 354

به "روسیه: روابط با ناتو هر سال بدتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: روابط با ناتو هر سال بدتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید