رمزگشایی از علت تاخیر باشگاه استقلال برای تمدید ساپینتو ، پای رقیب درمیان است!

به گزارش مجله جهانگیر، امروز و فردا کردن های باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد مربی پرتغالی حتما علت خاصی دارد.

رمزگشایی از علت تاخیر باشگاه استقلال برای تمدید ساپینتو ، پای رقیب درمیان است!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، مدت هاست که بحث تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال مطرح شده و هر بار فقط یک نکته از سوی مدیران باشگاه مورد تأکید قرار می گیرد: ساپینتو تنها گزینه ماست و حتما قرارداد او تمدید خواهد شد. طرفداران برای نشان دادن علاقه خود به این موضوع در بازی با نساجی به نام سرمربی پرتغالی یک طرح موزاییکی درست کردند و البته خود ریکاردو هم چندین بار با لحنی تند از اینکه هنوز اوراق نهایی امضا نشده گلایه نموده است.

آخرین موضع باشگاه استقلال این بوده که آنها منتظر واریز پول از سمت اسپانسر هستند تا قرارداد را ببندند اما شاید این امروز و فردا کردن های مدیران باشگاه علت دیگری هم داشته باشد؛ اینکه آنها منتظر بازی فینال جام حذفی هستند و می خواهند ببینند مربی پرتغالی در مصاف سرنوشت ساز با قهرمان لیگ چه می نماید.

ساپینتو این فصل در مصاف با تیم های بزرگ نتایج چندان جالبی نگرفته و اگر قرار باشد فینال حذفی را هم ببازد، شاید مدیران باشگاه تصمیم دیگری در موردش بگیرند. البته که تیم ساپینتو خوب بازی می نماید و طرفداران هم حامی او هستند، اما 2شکست حیثیتی و مهم ظرف یک ماه در برابر رقیب دیرینه هم جرم کمی نیست. اول ببینیم نتیجه دربی چه می گردد تا بعد...

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 خرداد 1402 بروزرسانی: 8 خرداد 1402 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 2011

به "رمزگشایی از علت تاخیر باشگاه استقلال برای تمدید ساپینتو ، پای رقیب درمیان است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمزگشایی از علت تاخیر باشگاه استقلال برای تمدید ساپینتو ، پای رقیب درمیان است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید