راهنمای خدمات غیرحضوری بانکی برای پیشگیری از کرونا

به گزارش مجله جهانگیر، بانک سامان در راستای توصیه مراجع بهداشتی و درمانی و با هدف کاهش ضرورت مراجعه مردم به شعب، راهنمای استفاده از خدمات غیرحضوری بانکی را منتشر کرد.

راهنمای خدمات غیرحضوری بانکی برای پیشگیری از کرونا

به گزارش مجله جهانگیر، بنابر اعلام روابط عمومی بانک سامان، هم زمان با شیوع بیماری کرونا و توصیه مراجع بهداشتی در خصوص کاهش تردد در سطح شهر و مراجعه به امکان عمومی، بانک سامان از تمام شهروندان درخواست می کند تا با استفاده از خدمات آنلاین بانک سامان و عدم مراجعه به شعب، ریسک ابتلا به بیماری کرونا را کاهش دهند.

در این راستا همه مشتریان بانک سامان می توانند با مراجعه به سایت بانک سامان به نشانی www.sb24.ir از مجموعه گسترده خدمات غیرحضوری، اپلیکیشن ها، خدمات گروه مالی سامان و...استفاده کنند.

بر این اساس، تمامی مشتریان حقیقی بانک سامان می توانند، خدمات نقل وانتقال وجوه، دریافت صورتحساب، خرید شارژ، پرداخت قبوض و پرداخت اقساط خود را از طریق نت بانک سامان و اپلیکیشن موبایلت انجام دهند.

همچنین مشتریان حقوقی نیز از طریق نت بانک شرکتی می توانند بدون مراجعه به شعبه، خدمات بانکی از جمله دستور انتقال وجه، مشاهده صورت حساب، مشاهده شرایط دسته چک، مشاهده تسهیلات و سایر امور بانکی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند.

علاوه بر این، نت بانک شرکتی بانک سامان با استفاده از ابزار شرکت یار، این امکان را فراهم کرده که مشتریان حقوقی استفاده کننده از این سرویس، سطح دسترسی، شرایط ثبت و برداشت انتقال وجه منطبق با روزنامه رسمی شرکت را برای کاربران درون سازمانی خود نظیر امضا داران و کارکنان بخش مالی تنظیم کند.

در کنار این، دارندگان دستگاه های کارت خوان بانک سامان نیز می توانند از طریق موبایلت پلاس، تمام کارکرد کارت خوان خود را دریافت و مغایرت های احتمالی را مشاهده کنند.

یکی دیگر از خدمات آنلاین بانک سامان، مربوط به سامانه تسهیلات مصرفی است که با استفاده از این سامانه متقاضیان بدون مراجعه به شعب می توانند نسبت به ثبت تقاضای دریافت انواع تسهیلات خرد (مصرفی) نظیر خرید مسکن، تعمیر مسکن، خرید اتومبیل، کارت اعتباری و خرید لوازم منزل اقدام کنند.

در کنار تمامی این ها، اپلیکیشن 724 نیز علاوه بر ارائه خدمات خرید شارژ، پرداخت قبوض و خدمت کارت به کارت، خدمات دیگری همچون پرداخت قبوض تأمین اجتماعی، خرید بیمه درمان سامان، پرداخت عوارض خودرو، پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور را در اختیار تمام شهروندان قرار داده است.

همچنین خدمات تلفنی بانک سامان نیز از طریق مرکز خدمات تلبانک به صورت تماس تلفنی با کارشناسان بانکی میسر شده که علاقه مندان می توانند برای این کار از شماره تلفن 6422 استفاده کنند.

از سوی دیگر بانک سامان امکان بازیابی رمز نت بانک و موبایلت را از طریق نت بانک سامان در نشانی www.ib.sb24.ir فراهم کرده و مشتریانی که رمز خود را گم کرده یا فراموش کرده اند می توانند به راحتی رمز جدید دریافت کنند.

مرکز سامان ارتباط به شماره 0216422 در تمامی شبانه روز جوابگوی پرسش ها، مسائل و ارائه راهکار به مشتریان بانک سامان است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 599

به "راهنمای خدمات غیرحضوری بانکی برای پیشگیری از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خدمات غیرحضوری بانکی برای پیشگیری از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید