رئیس تازه مرکز عالی دادخواهی مالیاتی منصوب شد

به گزارش مجله جهانگیر، با حکم وزیر اقتصاد، رئیس نو مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه ای منصوب شد.

رئیس تازه مرکز عالی دادخواهی مالیاتی منصوب شد

به گزارش خبرنگاران، سید احسان خاندوزی در حکم صادره برای تاجمیر ریاحی مواردی چون آنالیز و ارزیابی بهره وری و کارآمدی امور و مقررات مالیاتی موجود در جهت نیل به اهداف کلان مالی و شناسایی چالش های اجرایی، صدور رأی قطعی و لازم الاجرا و مشخص اندازه مالیات در راستای عدالت مالیاتی و تعامل با سازمان امور مالیاتی کشور برای برطرف موانع و مسائل در انجام وظایف و تبادل اطلاعات را بعنوان اولویت های کاری وی مورد تأکید قرار داده است.

وزیر اقتصاد بعلاوه، مواردی چون تدوین راهکارها و چارچوب وظایف محوله در حوزه صلاحیت های حرفه ای حسابداران رسمی و مشاوران مالیاتی، تشکیل هیئت عالی مستشاری به منظور هم اندیشی هیئت های مستشاری مالیاتی در چارچوب عدالت، در مورد موضوعات مختلف مالیاتی و ارایه مشاوره مالیاتی نسبت به موضوعات و موارد خاص، به وسیله تشکیل هیئت عالی مستشاری مالیاتی را از جمله دیگر اولویت های کاری تاجمیر ریاحی به عنوان رئیس نو مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه ای عنوان نموده است.

لازم به ذکر است، تاجمیر ریاحی دارای مدرک حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه قم، مدرس دانشگاه در دروس حقوقی از سال 1384 تا به امروز و معاون دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اصفهان از 1389 تا 1395 است.

وی پیش از این نماینده قضائی وزارت امور مالی و دارائی در اصفهان از 1374 تا 1382، عضو کارگروه تنقیح قوانین مالیاتی در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل حقوقی سازمان امور مالیاتی کشور از 1394 تا به امروز و .. بوده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 مهر 1401 بروزرسانی: 29 مهر 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1917

به "رئیس تازه مرکز عالی دادخواهی مالیاتی منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس تازه مرکز عالی دادخواهی مالیاتی منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید