دو تیم به دنبال حفظ صدرنشینی و دو تیم برای اولین امتیاز

به گزارش مجله جهانگیر، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای لیگ دسته اول کشور به هفته سوم خود رسید و 9 بازی این هفته از ساعت 18 امروز و به صورت همزمان در سراسر کشور برپا می شود.

دو تیم به دنبال حفظ صدرنشینی و دو تیم برای اولین امتیاز

در حساس ترین بازی های امروز دو تیم بادران تهران و نود ارومیه که تنها تیم های 6 امتیازی مسابقات هستند برای حفظ صدرنشینی باید در بازیهای خارج از خانه به پیروزی برسند. بادران در هفته سوم میهمان رایکا بابل است و نود ارومیه در اراک با آلومینیوم دیدار می کند.

در این مسابقات پنج تیم داماش، قشقایی، آلومینیوم اراک، گل ریحان و خوشه طلایی 4 امتیازی هستند و به ترتیب در رده های سوم تا هفتم قرار دارند و می توان گفت از موقعیت خوبی در جدول برخوردار هستند.

در پایان هفته دوم دو تیم علم و ادب تبریز و نیروی زمینی بدون کسب امتیاز در انتهای جدول قرار دارند و این دو تیم می کوشند تا در هفته سوم اولین امتیاز خود را به دست آورند.

علم و ادب تبریز در هفته سوم میزبان خوشه طلایی ساوه است و تیم فوتبال نیروی زمینی تهران نیز باید در خانه به میدان برود و از تیم سپیدرودی پذیرایی کند که یک امتیازی بوده و شرایط مناسبی در جدول ندارد.

یکی از بازیهای حساس دیگر امروز به دربی گیلان باز می شود. جایی که دو تیم ملوان و داماش باید رو در روی هم قرار گیرند. دو تیم در حالی با هم دیدار می کنند که ملوان یک امتیازی و داماش 4 امتیازی است.

ضمن این که ملوانی ها بعد از هفته دوم با علی لطیفی سرمربی شان قطع رابطه همکاری کردند تا اولین تغییر لیگ یک به نام این تیم خورده باشد.

برنامه بازیهای هفته سوم رقابتهای لیگ برتر به شرح زیر است:

سه شنبه 5 شهریور

* قشقایی - مس رفسنجان

* نیروی زمینی - سپیدرود

* ملوان - داماش

* آرمان گهر - مس کرمان

* سرخ پوشان - گل گهر

* علم و ادب - خوشه طلایی

* استقلال خوزستان - فجر سپاسی

* آلومینیوم - نود

* رایکا - بادران

تمام بازیهای امروز از ساعت 18 آغاز می شود.

جدول بازیهای دسته اول کشور در پایان هفته دوم:

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 32

به "دو تیم به دنبال حفظ صدرنشینی و دو تیم برای اولین امتیاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو تیم به دنبال حفظ صدرنشینی و دو تیم برای اولین امتیاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید