لیگ منطقه ای جودو از 4 تا 24 اسفند ماه برگزار می شود

به گزارش مجله جهانگیر، رقابت های منطقه ای جودو در رده های سنی نوجوانان و جهان در شش منطقه از 4 اسفندماه برگزار خواهد شد.

لیگ منطقه ای جودو از 4 تا 24 اسفند ماه برگزار می شود

به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ منطقه ای در رده های سنی نوجوانان و جوانان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود. در این پیکارها، مناطق کشور به شش منطقه تقسیم شده و هر منطقه رقابت های خود را به صورت جداگانه برگزار می کند.

منطقه یک شامل استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و گیلان، منطقه دو شامل استان های مرکزی، کرمانشاه، لرستان، همدان، کردستان ، منطقه سه شامل استان های البرز، تهران، توابع تهران، سمنان و قم، منطقه چهار شامل استان های خوزستان ، بوشهر، کهگیلیویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، ایلام ، منطقه پنج شامل کرمان ، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، یزد و فارس، منطقه شش هم شامل تیم های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان و مازندران است.

4 و 5 اسفند ماه، مسابقات منطقه 6 به میزبانی مشهد، 7 و 8 اسفند مسابقات منطقه 5 به میزبانی زاهدان، 10 و 11 اسفند، رقابت های منطقه دو به میزبانی بروجرد ، 14 و 15 اسفند ماه، رقابت های منطقه 3 به میزبانی تهران، 17 و 18 اسفند ، رقابت های منطقه یک به میزبانی ارومیه و 23 و 24 اسفند ماه رقابت های منطقه چهار به میزبانی شهرکرد برگزار خواهد شد.

به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در هر رده سنی و از هر تیم فقط 8 بازیکن به همراه یک سرپرست و دو مربی در سالن برگزاری رقابت ها حضور خواهند داشت.

قبل از ورود به خوابگاه از اعضای هر تیم تست کرونا گرفته می شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1236

به "لیگ منطقه ای جودو از 4 تا 24 اسفند ماه برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ منطقه ای جودو از 4 تا 24 اسفند ماه برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید