دره فناوری در دانشگاه شیراز افتتاح شد

به گزارش مجله جهانگیر، پردیس فناوری و نوآوری دانشگاه شیراز با حضور ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، استاندار استان فارس و جمعی از مسئولان دانشگاه شیراز افتتاح شد.

دره فناوری در دانشگاه شیراز افتتاح شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پردیس فناوری و نوآوری دانشگاه شیراز با حضور ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، استاندار استان فارس و جمعی از مسئولین دانشگاه شیراز افتتاح شد.

سید مجتبی زبرجد، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شیراز در خصوص افتتاح دره فناوری گفت: دانشگاه شیراز چندین سال است که در راستای تبدیل علم به ثروت قدم برداشته است، با همکاری پارک علم و فناوری استان فارس پردیس پارک فناوری و نوآوری دانشگاه اه اندازی شد و این پردیس دراختیار شرکت های دانش بنیانی که موسس آن اعضای هیئت علمی دانشگاه ها هستند قرار می گیرد.

امیر رضا ذوالقدر، رئیس پارک و علم و فناوری استان فارس توضیح داد: هدف پردیس نوآوری و فناوری دانشگاه شیراز دانشجویان که اصول تئوری را در دانشگاه به خوبی آموخته اند با محیط کسب و کار آشنا کنیم و از دانشجویان و نخبه گان حمایت گردد.

ذوالقدر گفت: این پردیس از قسمت تشکیل شده است، ساختمان پردیس با ظرفیت 60 شرکت که تا به امروز 50 درصد آن تکمیل شده است و همچنین ساختمان فضای کار اشتراکی که 50 تیم می توانند در این ساختمان مستقر شوند و همچنین سوله کارگاه با ظرفیت پذیرش 8 شرکت می توانند فعالیت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 850

به "دره فناوری در دانشگاه شیراز افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دره فناوری در دانشگاه شیراز افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید