دبیر: آمادگی برگزاری مسابقات کشتی را داریم

به گزارش مجله جهانگیر، رئیس فدراسیون گفت: الان کشتی مثل موسیقی زیرزمینی شده و نمی توانیم جلوی قهرمان ها را بگیریم که ورزش نکنند.

دبیر: آمادگی برگزاری مسابقات کشتی را داریم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علیرضا دبیر در مراسم قرعه کشی لیگ برتر کشتی گفت: مهم این است بنده لیگ را باور دارم، از باشگاه که سال گذشته در لیگ شرکت کردند تشکر می کنم.

وی اضافه نمود: می گویند 100 هزار کشتی گیر داشتند، بله سرتان کلاه می گذاشتند فوتبالیست را بیمه کشتی می کردند. کشتی در جویبار هم حضور ندارد و به روستا رفته است. کشتی دوباره به دهه 60 باز می گردد.

اعلام نمود: قرار نیست قهرمانان کشتی بگیرند. هرکسی خواست در لیگ حضور پیدا کند. وقتی صدا و سیما کشتی را پخش می نماید به خانه های مردم می رود و بچه حضور پیدا می نمایند. تا روزی که در کشتی هستم می گویم همه بدانند، با این حساب که جلو می رویم و با وجود کرونا بچه های 10 ساله که باید به کشتی می آمدند، نمی توانند در باشگاه ها حاضر شوند.

وی گفت: این فضا بیماری از جنگ برای ورزش بدتر است. من با دکتر نمکی در مورد این موضوع ها صحبت کردم.

دبیر در مورد لیگ گفت: ما سازمان لیگ را تشکیل دادیم. انصافا من خیلی از نصیرزاده راضی هستم او کار ها خوب بلد است و واقعا زحمت می کشند. برخی از رسانه ها می نویسند جان انسان ها مهم است، بله درست است. ما نمی توانیم نظارت کنیم، نمی توانیم جلوی قهرمان ها را بگیریم که ورزش ننمایند. الان کشتی مثل موسیقی زیرزمینی شده است. بگذاریم شرایط را کنترل کنیم و بر قهرمان ها نظارت کنیم. فوتبال در اوایل برگزاری چندین نفر به بیماری مبتلا شدند، ولی بعد از آن هیچ کس مسئله ای برایشان پیش نمی آمد.

رئیس فدراسیون کشتی توضیح داد: من به سه علت دوست دارم لیگ برگزار گردد یک کشتی به خانه مردم برود، دوم لیگ یاری می نماید به آمادگی کشتی گیران، سومین علت بحث معیشت است.

وی تاکید نمود: محتمل است سطح کیفی لیگ پایین باشد و باید حواسمان باشد. می توانیم مسابقات دو دقیقه و نیم برگزار کنیم.

دبیر گفت: ما آماده برگزاری لیگ و اردو های تیم ملی هستیم. دیگر مشکلاتی پیش بیاید گردن آن هایی که مجوز می دهند. ما گفته ایم مسابقات را به صورت متمرکز برگزار کنیم. حتی آمادگی آن را داریم مسابقات را در فضای باز برگزار کنیم. من از وزارت ورزش خواهش می کنم کنار ما باشند، همانطور که برای فوتبال سنگ تمام گذاشتند و مجوز گرفتند، به کشتی هم یاری کنید و بگذارید ستاد کرونا بگوید نه.

رئیس فدراسیون کشتی بیان کرد: بعد از المپیک و جهانی، لیگ مهمترین مسابقات ما است. ببینید حسن یزدانی در مسابقات سال گذاشته چقدر درآمد داشته و در لیگ چقدر؟ بیشتر از پنج برابر درآمد داشته است. اگر همه باهم باشیم و ما باشیم می توانیم به کشتی یاری کنیم. لطفا یاری کنید و وسط لیگ قهر نکنید برای کشتی بایستیم اگر هم به ما ظلم شد، بمانیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 940

به "دبیر: آمادگی برگزاری مسابقات کشتی را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر: آمادگی برگزاری مسابقات کشتی را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید