دورهمی بازیگران سریال فرندز بهار 2021 اتفاق خواهد افتاد

به گزارش مجله جهانگیر، رییس HBO تأیید کرد که دورهمی بازیگران سریال فرندز که انتظار می رفت در ماه مارس سال 2020 فیلم برداری گردد، در بهار 2021 انجام خواهد شد.

دورهمی بازیگران سریال فرندز بهار 2021 اتفاق خواهد افتاد

کیسی بلویز، رییس شبکه HBO، تأیید کرد که تجدید ملاقات بازیگران سریال فرندز که بسیار انتظارش را اداریم، بهار سال جاری اتفاق می افتد.

سریال فرندز روایت نماینده داستان 6 دوست به نام های مونیکا، ریچل، فیبی، چندلر، راس و جویی است که با زندگی در نیویورک دست و پنجه نرم می نمایند. این سریال از سال 1994 تا 2004 در 10 فصل از شبکه NBC پخش شد و به لطف شخصیت های همیشگی و خلق لحظات نمادین بی شمارش به یک پدیده فرهنگی تبدیل شد.

  • یکی از بازیگران سریال Friends به جمع مجریان Top Gear پیوست
  • فیلم برداری قسمت ویژه سریال Friends تا سال 2021 به تعویق افتاد

زمانی که این سریال به شبکه HBO MAX انتقال داده شد، این سرویس پخش زنده برنامه ریزی برای اجرای یک قسمت دورهمی بدون نمایش نامه برای همراهی با آن 10 فصل را در دستور کار خود قرار داد. زمانی که شبکه HBO در ماه مه سال گذشته آغاز به پخش این سریال کرد، هیجانی آشکار در رابطه با این پروژه وجود داشت.

دلیل انجام این دورهمی، دیدن دوباره بازیگران سریال در کنار هم از سال 2004 و همچنین دیدن مجدد آپارتمان قدیمی که به مدت 10 سال فیلم برداری در آن انجام شد، بود. اما متأسفانه، مثل بسیاری از تولیدات دیگر، ویژه برنامه تجدید ملاقات با بازیگران فرندز هم به علت بیماری همه گیر کرونا به سهم خودش با تأخیر روبرو شده است. فیلم برداری آن در ماه مارس سال گذشته انجام نشد و به همین دلیل برای پخش در شبکه HBO MAX آماده و در دسترس نبود. بعدا هم فیلم برداری آن به علت نداشتن اطمینان از شرایط جهانی دوباره به مدت نا محدود به تعویق افتاد. با این حال هنگامی که متیو پری اعلام نمود که این ملاقات در ماه مارس 2021 انجام خواهد شد و لیسا کودرو اعلام کرد که در ماه گذشته بخش هایی از این ملاقات را فیلم برداری نموده است، هواداران این مجموعه امیدوار شدند. اکنون، رییس شبکه HBO خبرهای بهتری هم دارد.

در مصاحبه ای با EW، از رییس HBO، کیسی بلوی خواسته شد تا گفته کودرو که گفت: قبلا از بعضی چیزها برای این ملاقات مجدد از راه دور فیلم برداری نموده است را شفاف سازی کند. بعد از درخواست شرح که آیا دورهمی بازیگران قرار است جداگانه و به صورت شخصی انجام گردد، بلویز گفت که ممکن است در رابطه با فیلم برداری از راه دور یک سری خورده کاری ها را در جاهای مختلف انجام دهند. با این وجود او تأیید کرد که ایده اصلی این است که بازیگران همگی در یک صحنه گرد هم آیند، و این دورهمی بهار سال جاری اتفاق می افتد.

بلویز گفت: دقیقا نمی دانم. تصور می کنم در شبکه در حال کار بر روی جزئیاتی در جاهای مختلف هستند. اما بله، ایده اصلی این است که آن ها همه باهم در یک صحنه باشند. شرایط به دلیل همه گیری کرونا پیچیده شده است. نه فقط برای کار ما، بلکه برای تمامی تولیدات تلویزیونی در سراسر جهان. بنابراین ما یک جورهایی داریم با آن کنار می آییم، اما فیلم برداری قطعا بهار سال جاری خواهد بود.

اظهارات بلویز بدون شک مثل یک موسیقی گوشنواز برای گوش هواداران فرندز خواهد بود، چرا که تا زمان پخش این ویژه برنامه در بهار، آن ها بیش از یک سال انتظار خواهند کشید. همچنین این خبر با زمان قبلی ای که پری داده بود یعنی ماه مارس، مطابقت دارد. خوب است بدانید که آن فیلم فیلم برداری شده از راه دور کودرو و احتمالا سایر بازیگران، محتوایی برای همراهی با دورهمی است. اگرچه احتمالا انتظار برای HBO MAX و هواداران نا امیدنماینده بوده، اما بازه زمانی فعلی برای این ویژه برنامه حتی ممکن است بهتر باشد. به تازگی داستان های مختلفی درباره پشت صحنه این سریال منتشر شده است. اعم از رفتار ناخوشایند ژان کلود ون دام در این مجموعه و کوشش پری برای متقاعد کردن جولیا رابرتز در راستای نقش آفرینی به عنوان ستاره مهمان در این سریال. بنابراین شاید چیزهای بیشتری برای بحث میان بازیگران وجود داشته باشد. بعد از موفقیت زن شگفت انگیز 1984 (Wonder Woman 1984) برای HBO MAX و با اکران لیگ عدالت (Justice League) زک اسنایدر در 18 مارس، احتمالا دورهمی فرندز هم با موفقیت روبرو خواهد شد.

سال گذشته، جنیفر انیستون با گفتن اینکه ویژه برنامه فرندز ارزش صبر کردن را خواهد داشت و وقت اضافی به آن ها این امکان را خواهد داد که این ویژه برنامه را هیجان انگیز تر و سرگرم نماینده تر نمایند، هواداران را به صبر بیشتر دعوت کرد. امیدواریم که این طور باشد و HBO قطعا امید دارد که بتواند این کار را انجام داده و این پروژه را به انتها برساند. چرا که این شبکه سرمایه زیادی را صرف آوردن فرندز به HBO و همچنین جمع کردن دوباره بازیگران برای این دورهمی نموده است.

زمان معلوم خواهد نمود که این ویژه برنامه چه چیزهایی را به ارمغان خواهد آورد، اما خوشبختانه انتظار خیلی طولانی نخواهد بود، زیرا دورهمی فرندز در بهار سال جاری اتفاق خواهد افتاد.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1262

به "دورهمی بازیگران سریال فرندز بهار 2021 اتفاق خواهد افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورهمی بازیگران سریال فرندز بهار 2021 اتفاق خواهد افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید