خرید بلیط ارزان هواپیما فقط در 5 دقیقه

به گزارش مجله جهانگیر، در جواب این افراد باید بگوییم که شاید قیمت بلیط هواپیما در ایران نسبت به بلیطاتوبوس و قطار گران تر باشد اما خرید بلیط هواپیما به شما یاری می نماید سریعتر بهمقصد برسید و زمان بیشتری را به سفر خود اختصاص دهید که این کار خود صرفه اقتصادیدارد. از آن گذشته بلیط هواپیما لزوماً همواره گرانترین بلیط سفر موجود برای مقصدشما نیست چرا که امروزه قیمت بلیط قطارهای پنج ستاره ای همچون فدک اغلب با قیمتبلیط های هواپیما برابری می نماید. همه اینها در حالی است که ترفندهایی نیز برایخرید بلیط ارزان هواپیما وجود دارد که به شما یاری می نماید تنها در 5 دقیقه بلیطدلخواه خود را خریداری کنید؛ برای آنالیز این ترفندها تنها کافی است با قاصدک 24 همراه شوید.

خرید بلیط ارزان هواپیما فقط در 5 دقیقه

خرید آنلاین بلیط هواپیما از یک سایت معتبر

امروزه وب سایت های متعددی انواع بلیط سفر را به صورت آنلاین به فروش می رسانند کهاز میان آنها شما باید یک سایت معتبر را برای خرید بلیط هواپیما خود انتخابنمایید. نباید فراموش کنید سایتی که انتخاب می کنید علاوه بر پیشینه و اعتبار می بایستکاربری ساده ای نیز داشته باشد تا به هنگام خرید بلیط هواپیما دچار سردرگمی نشوید.بدین ترتیب می توانید در زمان کمتری بلیط ارزان خود را خریداری کنید. به همین جهتنیز توصیه می کنیم اگر قرار است اولین خرید اینترنتی بلیط سفر خود را تجربه کنید بهوب سایت قاصدک 24 مراجعه نمایید. چرا که این سایت به گونه ای طراحی شده است که حتیبی تجربه ترین کاربران در خریدهای اینترنتی نیز بتوانند به سادگی مراحل آن را طیکرده و در نهایت به بلیط سفر دلخواه خود دست یابند.

استفاده از فیلترها و ابزارهای هوشمند

امروزه بسیاری از سایت ها کوشش می کنند تا با استفاده از بعضی ابزارهای هوشمندکاربران را در خرید کردن یاری کنند. این ابزارها اغلب به مشتریان یاری می کنند تاراحت تر به دسته بندی محصول مورد نظر خود دست یابند و نوع یا قیمت آن را مشخصکنند. به طور مثال در سایت قاصدک 24 فیلترهایی نظیر قیمت، زمان، نوع بلیط و شرکتهواپیمایی به مسافران این امکان را می دهند تا جستجوی خود را به نوع خاصی از بلیطهای هواپیما محدود کنند. بر این اساس کسی که از فیلتر نوع بلیط استفاده می نماید وجستجوی خود را حدود به یافتن بلیط های چارتر می نماید قطعاً سریع تر از کسی که همهبلیط های موجود به مقصد را آنالیز می نماید، بلیط ارزان هواپیمای مورد نظر خود راخواهد یافت.برای آشنایی با باقی ترفندها با مادر ادامه این مقاله با عنوان خرید بلیط ارزان هواپیما فقط در 5دقیقه همراه باشید.

نکته بعدی در پیدا کردن بلیط ارزان هواپیماhttps://bit.ly/34bAqz6، خوب جستجو کردن است.همانطور که گفتیم اینکار صبر و حوصله می خواهد و نباید عجله کنید اما قاصدک 24 همابزارهای خوبی برای این موضوع در اختیار شما قرار می دهد که به آن خواهیم رسید. توجهنمایید که وقتی بلیط های یک راستا را در قاصدک 24 جستجو می کنید تعداد زیادی از بلیطهواپیما با قیمتهای مختلف از ارزان تا گران برای شما نمایش داده می گردد. به دقتآنها را آنالیز نمائید و سعی کنید گزینه ای را جا نیندازید. هر یک از بلیط ها مشخصههای گوناگونی مانند نوع کلاس پروازی، نوع هواپیما و ... دارند که بر روی قیمت آنهاتاثیر می گذارد. برای اینکه بتوانید بلیط هواپیما ارزان را از میان آنها پیدا نمائید،می توانید از فیلترهای جستجو بهره ببرید. در همین فیلترها می توانید بازه قیمتبلیط های موجود را ببینید و مشخص کنید کدام قیمت یا قیمتها را نمایش دهد. اینابزار در سایت قاصدک 24 بسیار کارا و موثر در یافتن بلیط ارزان و سرعت بخشیدن بهنتیجه شما را یاری می نماید. قابلیت دیگری که باز هم در سایت قاصدک 24 وجود داردامکان مرتب نمودن قیمت بلیط های هواپیما در یک روز از کمتر به بیشتر است. بدین ترتیبو با استفاده از این ابزار نیز به راحتی می توانید بلیط ارزان هواپیما را پیدا نمایید.

استفاده از پنل شخصی و اطلاعات مسافرین پیشین

یکی دیگر از قابلیت های سایت قاصدک 24 که به شما در خرید سریعتر یک بلیط هواپیمایاری می نماید، بهره گیری از پنل شخصی و اطلاعات مسافرین پیشین است. بدین ترتیب اگرشما قبل خرید فعلی خود در گذشته نیز از قاصدک 24 بلیط خریده باشید و حال نیزبخواهید با همان گروه همسفران خود سفر کنید می توانید اطلاعات آنها را در پنلکاربری خود ببینید. این کار به شما یاری می نماید تا دیگر زمانی را به پر کردناطلاعات و مشخصات همسفران خود اختصاص ندهید و فرایند خرید بلیط هواپیما خود را سریع تر به اتمام رسانید.البته گفتنی است که شما برای خرید انواع بلیط قطار و اتوبوس نیز می توانیداز این قابلیت بهره ببرید.

خرید قسطی بلیط هواپیما

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در شرایطی مجبور به سفر باشید اما نتوانید هزینهآن را تامین کنید. در چنین مواقعی می توانید بلیط سفر خود را به صورت قسطی ازقاصدک 24 خریداری نمایید و به یک سفر رایگان بروید. چرا که این طرح به شما یاری می نمایدتا بعد از سفر و به صورت اقساط هزینه بلیط خود را بپردازید. گفتنی است کهاین طرح با همکاری وب سایت ایران رنتر اجرا می گردد که برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص آن می توانید به اینجامراجعه کنید.

در خاتمه یادآور می شویم که علاوهبر انواع بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس شما می توانید بیمه مسافرتی خود را نیز ازقاصدک 24 بخرید. این سایت همچنین امکان رزرو هتل به صورت آنلاین و خرید تورمسافرتی را نیز در اختیار شما قرار داده است که می توانید از آنها برای تکمیلملزومات سفر خود بهره بگیرید.

منبع: گردشبان
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 992

به "خرید بلیط ارزان هواپیما فقط در 5 دقیقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید بلیط ارزان هواپیما فقط در 5 دقیقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید