خبرنگاران 3 پروژه گردشگری و عمرانی در شهرستان هرسین کلنگ زنی و افتتاح شد

به گزارش مجله جهانگیر، کرمانشاه- خبرنگاران- فرماندار هرسین گفت: 3 پروژه گردشگری و عمرانی با اعتباری بالغ بر 780 میلیارد ریال در دومین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح شد.

خبرنگاران 3 پروژه گردشگری و عمرانی در شهرستان هرسین کلنگ زنی و افتتاح شد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

عبادالله کنجوریان فرماندار روز دوشنبه به خبرنگاران اضافه کرد: یک مجموعه تفریحی، توریستی و گردشگری در شهر بیستون با سرمایه گذاری 750 میلیارد ریالی بخش خصوصی و در زمینی به مساحت 88 هزار و 300 متر مربع کلنگ زنی شد.

فرماندار هرسین ادامه داد : در این مجتمع 40 دستگاه سوییت اقامتی، رستوران، شهربازی سرپوشیده، غرفه عرضه محصولات صنایع دستی و فضای ورزشی برای ارایه خدمات به گردشگران مهیا خواهد شد.

وی گفت: با ایجاد این مجموعه انشاالله شاهد توسعه صنعت توریسم و حضور هر چه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی در شهر جهانی بیستون خواهیم بود.

به گفته فرماندار هرسین، آبرسانی به 19 روستای بخش بیستون با اعتبار 25 میلیارد ریال و در قالب مجتمع آبرسانی از دیگر پروژه های افتتاح شده در دومین روز از دهه فجر در این شهرستان بود.

کنجوریان ادامه داد: با اجرای این پروژه آبرسانی 19 روستای بخش بیستون بصورت 24 ساعته از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد و در طول شبانه روز چهار هزار و 752 متر مکعب آب به داخل شبکه آبرسانی روستاها پمپاژ خواهد شد.

ساخت 17 عدد حوضچه شیر آلات، نصب 35 عدد شیرآلات، تعویض خطوط انتقال آب 13 روستا به طول 20 کیلومتر، تعویض شبکه داخلی به طول پنج کیلومتر و نصب 75 عدد کنتور از جمله اقداماتی است که در راستای آبرسانی به 19 روستای بخش بیستون از توابع شهرستان هرسین صورت گرفته است.

افتتاح پروژه اجرای آسفالت در روستای زردآباد از دیگر برنامه های امروز بود و کنجوریان در مورد مشخصات این پروژه چنین گفت: پروژه مذکور توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 600 میلیون ریال و در مساحت هزار و 500 متر مربع ایجاد شده است.

شهرستان هرسین با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در 44 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1225

به "خبرنگاران 3 پروژه گردشگری و عمرانی در شهرستان هرسین کلنگ زنی و افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 3 پروژه گردشگری و عمرانی در شهرستان هرسین کلنگ زنی و افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید