خبرنگاران کودک آران و بیدگلی در برخورد با قطار جان باخت

به گزارش مجله جهانگیر، کاشان - خبرنگاران - سرپرست اورژانس 115 آران و بیدگل گفت: برخورد قطار با پسر 6 ساله در محدوده سفیدشهر این شهرستان موجب مصدومیت شدید و در نهایت مرگ این کودک شد.

خبرنگاران کودک آران و بیدگلی در برخورد با قطار جان باخت

مصطفی قربانی شامگاه آدینه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ساعت 19 و 24 دقیقه امشب به دنبال تماس با مرکز اورژانس 115 مبنی بر برخورد قطار مسافربری با یک کودک، به سرعت آمبولانس فوریت های پزشکی پایگاه جوادالائمه آران و بیدگل به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: کاردان های فوریت های پزشکی پس از چند دقیقه بر بالین مصدوم حاضر شدند که مصدوم به علت شدت برخورد، دچار آسیب های جدی شده بود و خونریزی های شدیدی داشت.

سرپرست اورژانس 115 آران و بیدگل با اشاره به توقف قطار بعد از حادثه گفت: بلافاصله عملیات احیا در محل حادثه از سوی کارشناسان اورژانس و کنترل خونریزی نیز انجام شد و مصدوم با انجام عملیات احیا سریعا به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال یافت.

وی با بیان اینکه به گفته شاهدان، کودک فوت شده در زمان حادثه در حال بازی بوده است، افزود: این کودک لحظاتی بعد از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده، متاسفانه جان خود را از دست داد.

سفیدشهر با افزون بر هشت هزار نفر جمعیت از توابع آران و بیدگل است.

شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر، در فاصله نزدیک به 215 کیلومتری شمال اصفهان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1322

به "خبرنگاران کودک آران و بیدگلی در برخورد با قطار جان باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کودک آران و بیدگلی در برخورد با قطار جان باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید