خبرنگاران باند سارقان احشام در شهرستان درمیان متلاشی شد

به گزارش مجله جهانگیر، بیرجند - خبرنگاران - فرمانده انتظامی شهرستان درمیان گفت: سه دزد حرفه ای با کشف 19 فقره سرقت احشام به ارزش 2 میلیارد و 100 میلیون ریال در این شهرستان دستگیر شدند.

خبرنگاران باند سارقان احشام در شهرستان درمیان متلاشی شد

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن دشتستانی اضافه نمود: در پی وقوع سرقت های متعدد احشام از ابتدای سال 98 در شهرستان درمیان و ایجاد جو نا امنی و نارضایتی بین مردم، دستگیری دزد یا دزدان به صورت ویژه در دستور کار پلیس نهاده شد.

وی گفت: ماموارن پلیس آگاهی شهرستان درمیان با انجام اقدامات فنی و پلیسی و آثار به جا مانده از صحنه های سرقت توانستند دزدان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر نمایند.

فرمانده انتظامی درمیان گفت: متهمان دستگیر شده در اظهارات خود به 19 فقره سرقت احشام به ارزش 2 میلیارد و 100 میلیون ریال اعتراف کردند و در سرانجام این سه متهم به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی گردیدند.

وی به دامداران توصیه کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و نگهداری گوسفندان در داخل اسطبل ها نسبت به مقاوم سازی و حفاظت فیزیکی محل نگهداری دام ها اقدام نمایند تا شاهد این گونه سرقت ها نباشیم.

کشف 17 راس گوسفند قاچاق در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان هم از کشف 17 راس گوسفند قاچاق در بازرسی از سواری پژو در این شهرستان مرزی اطلاع داد.

سرهنگ احسان رحیمی گفت: ماموران انتظامی نهبندان با انجام اقدامات اطلاعاتی، از اخباری مبنی بر قاچاق گوسفند در این شهرستان آگاه شدند لذا موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی شهرستان نهبندان یک سواری پژو 405 را مشاهده و پس از شناسایی آن را متوقف کردند که در بازرسی از خودرو 17 راس گوسفند فاقد مجوز بهداشت و دامپزشکی کشف و بنا بر نظریه کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه 250 میلیون ریال برآورد شد.

وی با بیان اینکه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی گردید توضیح داد: با هر گونه حمل و جابه جایی یا توزیع کالای قاچاق با شدت هرچه تمام برخورد نموده و از شهروندان درخواست می گردد در صورت مشاهده این گونه موارد، مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1116

به "خبرنگاران باند سارقان احشام در شهرستان درمیان متلاشی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران باند سارقان احشام در شهرستان درمیان متلاشی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید