حاج حسین لعلی بعنوان مشاورمعاون استانداروفرماندارویژه شهرستان بابل دراموربازارواصناف این شهرستان منصوب شد

به گزارش مجله جهانگیر، خبرگزاری خبرنگاران- حاج حسین لعلی بعنوان مشاورمعاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در اموربازار و اصناف این شهرستان منصوب شد.

حاج حسین لعلی بعنوان مشاورمعاون استانداروفرماندارویژه شهرستان بابل دراموربازارواصناف این شهرستان منصوب شد

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابل: دکترعزیززاده گرجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با صدرو حکمی ، حاج حسین لعلی بزرگمرد بازاراین شهرستان را بعنوان مشاورخود در امور بازار و اصناف شهرستان بابل منصوب کردند .

درحکم معاون استاند ارو فرماندار ویژه شهرستان بابل به حاج حسین لعلی چنین آمده است:

جناب آقای حاج حسین لعلی

با سلام و احترام؛

به موجب این حکم به عنوان مشاور اینجانب در امور بازار و اصناف شهرستان بابل منصوب می شوید. امید است در راستای پیشبرداهداف و برنامه های دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با در نظر گرفتن کرامت انسانی بازاریان صادق و منافع شهروندان گرانقدر ، ضمن ارائه مشاوره دقیق و وثیق به اینجانب ، منشا خدمات ارزنده و موثری به بازاریان صادق ومنصف و شهروندان عزیز بابلی باشید .

قاسم عزیززاده گرجی

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بابل

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1812

به "حاج حسین لعلی بعنوان مشاورمعاون استانداروفرماندارویژه شهرستان بابل دراموربازارواصناف این شهرستان منصوب شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "حاج حسین لعلی بعنوان مشاورمعاون استانداروفرماندارویژه شهرستان بابل دراموربازارواصناف این شهرستان منصوب شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاج حسین لعلی بعنوان مشاورمعاون استانداروفرماندارویژه شهرستان بابل دراموربازارواصناف این شهرستان منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید