جزییات کمبود من کارت و خرابی دستگاه های شارژ در مشهد ، تکلیف کسر پول از حساب شهروندان چه می گردد؟

به گزارش مجله جهانگیر، مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: برای تعمیر و تامین دستگاه های شارژ من کارت یک تیم عملیاتی در نظر گرفته شده که به صورت منظم 850 دستگاه شارژ موجود در سطح شهر را به صورت میدانی آنالیز می نمایند.

جزییات کمبود من کارت و خرابی دستگاه های شارژ در مشهد ، تکلیف کسر پول از حساب شهروندان چه می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، در هفته های گذشته، گزارش های مردمی زیادی مبنی بر نبود من کارت در باجه های فروش و خرابی دستگاه های شارژ در سطح شهر به گوش می رسید که این موضوع سردگمی های زیادی برای شهروندان ایجاد نموده است.

در همین خصوص مهدی بدیع فرخد، مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، در مورد کمبود من کارت در باجه های فروش سطح شهر گفت: چندین سال متوالی است که 30 مرکز فروش من کارت در سطح شهر فعالیت دارد. در حال حاضر تعداد توزیع من کارت ها کم نشده بلکه نسبت به گذشته افزایش هم یافته است؛ به عبارت دیگر تعداد توزیع کارت ها تقریبا 2 برابر شده است.

او ادامه داد: طبق قرارداد شهرداری با متصدیان فروش، آن ها موظف هستند صبح تا شب در باجه های فروش حضور داشته و به مردم خدمات رسانی کند.

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به خرابی دستگاه های شارژ من کارت بیان کرد: دستگاه های شارژ من کارت برای ما موضوع حساسی است زیرا ممکن است شهروندان به دستگاه های شارژ مراجعه نموده و هزینه پرداخت نمایند اما دستگاه خراب باشد و هزینه از حساب بانکی آن ها کسر گردد اما من کارت شارژ نگردد. برای حل این مساله فراخوانی برای شهروندانی که دچار این مشکل شده بودند، ارسال شد که به شهرداری مراجعه و هزینه خود را دریافت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1911

به "جزییات کمبود من کارت و خرابی دستگاه های شارژ در مشهد ، تکلیف کسر پول از حساب شهروندان چه می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات کمبود من کارت و خرابی دستگاه های شارژ در مشهد ، تکلیف کسر پول از حساب شهروندان چه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید