جان کری اواسط ماه آوریل به قاره آسیا سفر می نماید

به گزارش مجله جهانگیر، خبرنگاران : وزیر خارجه جدید آمریکا اواسط ماه آوریل در اولین سفر کاری خود به قاره آسیا با مقامات کره جنوبی، چین و ژاپن ملاقات خواهد نمود.

جان کری اواسط ماه آوریل به قاره آسیا سفر می نماید

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه سفر به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، ویکتوریا نولاند سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز گذشته (پنجشنبه) اعلام نمود که جان کری وزیر خارجه جدید این کشور اواسط ماه آوریل در اولین سفر کاری خود به قاره آسیا با مقامات کره جنوبی، چین و ژاپن ملاقات خواهد نمود.

نولاند همچنین گفت: کری بعد از شرکت در نشست وزرای خارجه جی8 در لندن که در تاریخ 10 و 11 آوریل برگزار می گردد، به کره جنوبی، ژاپن و چین برای مذاکره با مقامات این کشورها سفر خواهد نمود.

وی همچنین در ادامه اضافه کرد: وی در این ملاقاتها درباره مسائل مختلفی از جمله مسائل دوجانبه، چند جانبه، منطقه ای، همکاری های مالی و همچنین محیط زیست مذاکره خواهد نمود.

بنا براین گزارش، انتظار می رود مسئله آزمایش هسته ای کره شمالی که تنش ها را در شبه جزیره کره به شدت افزایش داده است محور مذاکرات کری در این ملاقاتها باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 426

به "جان کری اواسط ماه آوریل به قاره آسیا سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان کری اواسط ماه آوریل به قاره آسیا سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید