توییتر مشتری خدمات وب آمازون شد

به گزارش مجله جهانگیر، شرکت توییتر برای پاسخگویی به حجم بزرگ پستهایی که در این شبکه اجتماعی پست می گردد، از خدمات وب آمازون برای کامل کردن ظرفیت رایانش خود استفاده می نماید.

توییتر مشتری خدمات وب آمازون شد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

توییتر مدتها برای ذخیره و نمایش متن، عکسها و ویدیوهای منتشر شده در این شبکه اجتماعی، به دیتاسنترهای خود متکی بوده است. اما اکنون تحت یک قرارداد چند ساله، توییتر از خدمات وب آمازون (AWS) که زیرساخت ابری جهانی فراهم می نماید، برای ارایه تایم لاینها در پلتفرم خود استفاده می نماید.

در گرایش روزافزونی که تحت آن شرکتها به جای هزینه روی سرورهای داخلی و دیتاسنترهای شخصی، به خدمات نرم افزاری و رایانش ابری روی می آورند، خدمات وب آمازون پیشتاز بوده و به همراه رقیبانی نظیر مایکروسافت و گوگل با وعده افزایش یا کاهش سریع ظرفیت سرورهای شرکتها با توجه به احتیاج آنها، مشتریان بزرگی را جلب نموده اند. بعضی از مشتریان معروف خدمات وب آمازون، استارتاپهای های تک معروفی مانند نت فلیکس و Airbnb هستند.

توییتر انتقال بخشی از فناوری خود به خدمات ابری را در سالهای اخیر شروع کرد و تحت قراردادی در سال 2018، بخشهایی از دیتاهای بزرگ خود را به گوگل منتقل کرد.

شرکت توییتر اعلام نمود همکاری با خدمات ابری آمازون عملکرد محصولات این شرکت را با استفاده از دیتاسنترهایی که در نزدیکی محل زندگی مردم وجود دارد، بهبود خواهد بخشید. پاراگ آگراوال، مدیر فناوری توییتر اظهار کرد: توییتر همچنین با استفاده از خدمات آمازون می تواند قابلیتها را سریعتر عرضه کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، مت گرامان، مدیر فروش و بازاریابی خدمات وب آمازون در مصاحبه ای اظهار کرد: پشت صحنه، توییتر سالها مشتری آمازون بوده است. افزایش اتکای توییتر به خدمات ابری به صرفه جویی اقتصادی این شرکت یاری نموده و به طراحان اجازه می دهد روی محصولات دیگر کار نمایند و این شرکت شبکه اجتماعی در مناطقی که دیتاسنتر ندارند، سریعتر رشد کند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1151

به "توییتر مشتری خدمات وب آمازون شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر مشتری خدمات وب آمازون شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید