تمجید مسی از کاسیاس پس از بازنشستگی سن ایکر

به گزارش مجله جهانگیر، کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا از سنگربان سابق رئال مادرید که رسماً به دوران بازی خود انتها داد، تمجید کرد.

تمجید مسی از کاسیاس پس از بازنشستگی سن ایکر

به گزارش خبرنگاران، لیونل مسی با انتشار یک پیغام در نشریه آ اس اسپانیا، از ایکر کاسیاس سنگربان سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا تمجید کرد و او را جزو سرسخت ترین دروازه بان هایی توصیف کرد که در تمام دوران حرفه اش مقابل آنها قرار گرفته است.

مسی در این پیغام نوشته است: ایکر امروز بازنشسته می گردد، اما مدت هاست که نامش را در تاریخ فوتبال ثبت نموده، آنهم نه فقط به خاطر اینکه در لالیگا یک الگو بوده است، بلکه به خاطر عملکردش در سطح ملی و بین المللی و بردن همه جام ها.

وی در ادامه درباره سختی های روبه رو شدن با کاسیاس گفت: کاسیاس! تو دروازه بانی فوق العاده بودی و واقعیت این است که روبه رو شدن با تو به عنوان رقیب کار سختی بود. با این حال وقتی به گذشته نگاه می کنم می بینم که رقابت ما بسیار زیبا بود آنقدر که باعث می شد هر بار که با هم روبه رو می شویم سعی در ارتقای سطح عملکردمان داشته باشیم.

تمجید مسی از کاسیاس یکطرفه نبوده است، چرا که در گذشته نیز سنگربان سابق پورتو و رئال مادرید رقیب آرژانتینی اش در بارسلونا را این گونه تحسین نموده بود: بهترین مهاجمی که مقابلش بازی نموده ام؟ مسی. من بارها مقابل او بازی نموده ام و شک ندارم که او بهترین بازیکنی است که مقابلش بازی نموده ام. من بارها و بارها بازی مقابل او را تجربه نموده ام که گاهی اوقات با خاطرات خوشی برایم همراه بوده و گاهی اوقات هم خاطرات تلخی برایم باقی مانده است.

کاسیاس سال 2015 رئال مادرید را ترک کرد و به پورتو پیوست و پس از دو فصل بازی در این تیم، به دلیل حمله قلبی مجبور شد که دستکش هایش را آویزان کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 927

به "تمجید مسی از کاسیاس پس از بازنشستگی سن ایکر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید مسی از کاسیاس پس از بازنشستگی سن ایکر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید