تردد در تمام محورهای اصفهان برقرار است، رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند

به گزارش مجله جهانگیر، رئیس اداره مدیریت راه های استان اصفهان گفت: با وجود بارش باران و برف تردد در تمام محورهای استان اصفهان به صورت ایمن و روان برقرار است و هیچ محوری مسدود نیست.

تردد در تمام محورهای اصفهان برقرار است، رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، مریم تاکی رئیس اداره مدیریت راه های استان اصفهان با اشاره به شرایط راه ها گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی از ساعت 12 شب گذشته تا این لحظه، شاهد بارش برف و باران به خصوص در غرب، شمال غرب و جنوب استان هستیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در محورهای شهرستان های غربی استان همچون فریدن، فریدونشهر، گلپایگان و خوانسار، شاهین شهر، میمه شاهد بارش باران و برف هستیم.

وی با تأکید بر اینکه بارش در منطقه ها کوهستانی استان به صورت برف است، اعلام نمود: در حال حاضر محور داران- الیگودرز در محدوده پل نوغان و محور دامنه- خوانسار در محدوده گردنه خوانسار با بارش برف روبرو هستند.

تاکی با اشاره به اینکه در جنوب استان در محورهای شهرستان سمیرم صبح امروز با بارش باران روبه رو بودیم که اکنون قطع شده است، عنوان نمود: با وجود بارش باران و برف تردد در تمام محورهای استان به صورت ایمن و روان برقرار و هیچ محوری مسدود نیست.

رئیس اداره مدیریت راه های استان اصفهان با بیان اینکه بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی بارش ها در استان ادامه دارد، ادامه داد: کسانی که قصد سفر دارند تجهیزات زمستانه به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و از تردد غیرضروری به ویژه در شب و به خصوص در محورهای کوهستانی خودداری کنند و در صورت برخورد با هر گونه مشکل در راه ها با شماره 141 تماس بگیرند و به منظور سفر ایمن قبل از آغاز سفر در تماس این شماره از شرایط راه ها مطلع شوند.

وی با تأکید بر اینکه حتی الامکان مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، گفت: با توجه به بارش برف و باران و پیش بینی های هواشناسی راهداری زمستانه آغاز و راهداران در آماده باش کامل قرار دارند و در حال حاضر تجهیزات راهداری زمستانه همچون کامیون نمک پاش و کامیون های مجهز به تیغه برف روب در محورهای برفی استان مستقر هستند.

تاکی با تأکید بر اینکه با توجه به بارش برف احتمال لغزندگی وجود دارد بنابراین همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است، اعلام نمود: عوامل امدادی هلال احمر در کنار همکاران راهداری قرار دارند و در صورت بروز مشکل و ماندن در راه ها امکان اسکان در راهدارخانه ها وجود دارد.

ص

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1665

به "تردد در تمام محورهای اصفهان برقرار است، رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد در تمام محورهای اصفهان برقرار است، رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید