تخفیف 3 تا 5 درصدی در کارت بلیت متروی مسافران نقره ای و طلایی

به گزارش مجله جهانگیر، تهران (پانا) - نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزایش تخفیف ها برای مسافران احراز هویت شده خبرداد.

تخفیف 3 تا 5 درصدی در کارت بلیت متروی مسافران نقره ای و طلایی

فرنوش نوبخت در این باره گفت: برای اولین بار در متروی تهران و حومه برای مسافران احراز هویت شده که بیش از 200 سفر در سال انجام دهند، از 3 درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف های داده شده، بهره مند می شوند و عنوان مسافران نقره ای را دریافت می نمایند و مسافرانی که بیش از 300 سفر در سال را انجام دهند نیز 5درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف ها به آنها ارائه می شود و به عنوان مسافران طلایی شناخته می شوند.

نوبخت شرح داد: به منظور تشویق مسافران جهت استفاده از کارت بلیت های مبلغ دار نیز حداکثر 20 درصد تخفیف نسبت به بلیت های تک سفره ارائه می شود و متناسب با مسافت طی شده و مسافرت در مناطق زوج و فرد و آلودگی هوا نیز تخفیفاتی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اظهار کرد: 10 درصد تخفیف افراد در هنگام استفاده از بلیت مبلغ دار نسبت به بلیت تک سفره در خط فرودگاه امام خمینی (ره) از 5 درصد تخفیف و مسافران هشتگرد 10 درصد تخفیف بهره مند می شوند. همچنین به استفاده نمایندگان از مترو در محدوده طرح ترافیک 10 درصد تخفیف و به استفاده نمایندگان از مترو در محدوده طرح آلودگی هوا پنج درصد تخفیف داده می شود.

وی گفت: مسافرانی که نسبت به احراز هویت خود اقدام نمایند می توانند دو درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف های اعمال شده بهره مند شوند.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، نوبخت در پایان گفت: تخفیفات مربوط به اقشار خاص نیز همانند سنوات گذشته اعمال می شود و مسافران شهر زیرزمینی می توانند جهت خرید و اطلاعات بیشتر در خصوص کارت بلیت به سایت etiket.tehran.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1387

به "تخفیف 3 تا 5 درصدی در کارت بلیت متروی مسافران نقره ای و طلایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف 3 تا 5 درصدی در کارت بلیت متروی مسافران نقره ای و طلایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید